Kraft foods marketingo kompleksas


Marketingo skaidrės.

Kraft Foods Lietuva organizacija ir jos marketingo kompleksas. Kraft Foods raidos istorija. Pagrindinis tikslas yra Europoje turėti vieningą gamybą. Mūsų misija yra išlikti pripažinta maisto pramonės lydere. Padėti žmonėms visame pasaulyje geriau maitintis ir gyventi. Veiklos struktūra. Veiklos produktas. Tikslinė rinka ir vartotojų segmentas. Valdymo struktūra. Aplinkos veiksniai. Asmeniniai pardavimai. Pardavimų skatinimas. Reklama. Populiarinimas, rėmimas. Sėkmė rinkoje.


Pagrindinis tikslas yra Europoje turėti vieningą gamybą, kuri tarpusavyje nesiskirtų nei specifiniais verslo sprendimais, nei įrengimais, nei požiūriu į kokybės valdymą, nei pačia produkcija.

Ekonominiai: ekonominės sąlygos, konkurentų ir tiekėjų nustatytos kainos, išteklių kainos, pasaulio ekonominė būklė, vyriausybės fiskalinė politika Socialiniai: Vartotojų požiūris, nuostatos, galimybės, gyvenimo būdas, demografinės charakteristikos.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (107 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 3493 KB
  • Kraft foods marketingo kompleksas
    10 - 9 balsai (-ų)
Kraft foods marketingo kompleksas. (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kraft-foods-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:27