Kranto praktikos ataskaita


Laivo garo katilu automatika. Laivų pajungimas nuo kranto. Generatoriai saugumo technika. Ivores technologinio kelio sudarymas. Automobilio generatoriaus saugumo technika. Tronkinis variklis. Duju skirstymo velenas referatas remontas. Ataskaitos uab keturtaktis. Laivo generatoriaus pajungimas. Denio mechanizmai konspektas.

Laivybos praktikos ataskaita. Pagrindinės laivo charakteristikos. Laivo dyzelių charakteristikos. Dyzel–generatorius. Garo katilas. Kuro sistema. Saugumo technika paleidžiant ir aptarnaujant katilus. Laivo šaldymo įrenginiai. Velenų linija. Deidvudo įrenginys. Denio mechanizmai. Vairavimo įrenginys. Vairavimo įrenginio pagrindinės dalys. Pagrindinės laivo sistemos. Aplinkos apsauga. Laivų mechanizmų remontas. Darbų sauga.


8nvd 48a yra keturtaktis, 8 cilindrų, tronkinis, reversuojamas paprasto veikimo variklis. Cilindrų blokas, kaip ir karteris, pagamintas iš pilkojo ketaus. Ankeriniai ryšiai sudaro tvirtą sujungimą ir priima dujų slėgio jėgą. Cilindro įvorė, įstatyta į cilindro bloką, apiplaunama aušinančiu vandeniu.

Įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, o taip pat jų prijungimas, įtaisyti po dangteliu, turinčiu hermetinį sandarumą. Paleidimo, paskirstymo ir indikatoriniai vožtuvai, o taip pat ir purkštukas yra lengvai prieinami.

Dirbant sunkiuoju kuru išmetimo vožtuvai pareguliuojami pasukamuoju mechanizmu.

Stūmokliai pagaminti iš aukštos kokybės aliuminio lydinių. Dirbant sunkiuoju kuru pirmas tepalinis žiedas turi chromuotą darbinį paviršių.

Švaistikliai štampuojami. Alkūninis velenas gaminamas iš aukštos kokybės plieno, štampuojamas iš vientiso ruošinio. Jis buvo kruopščiai apdirbtas iš visų pusių ir atitinka klasifikacinių bendrovių reikalavimus. Alkūninis velenas įmontuojamas rėminiuose guoliuose. Rėminiai guoliai susideda iš dviejų indėklų.

Variklis turi vožtuvų paskirstymo veleną. Jis gaminamas iš dviejų dalių ir per pavarą sujungiamas su alkūniniu velenu. Reversiniuose varikliuose paskirstymo velenas yra slankiojantis.

Variklis gali būti valdomas valdymo įrangos pagalba su įmontuota automatika. Visi manevravimo procesai kaip paleidimas, reversavimas, apkrovos rėžimų pakeitimas, apsukų reguliavimas, o taip pat ir variklio stabdymas vykdomas pasukant valdymo rankenėlę į atitinkamą padėtį. Normalią ir atbulinę eigą skiria stop padėtis. Automatika leidžia pasukti greitai rankenėlę į reikiamą padėtį (rėžimą) ir tam tikslui reikalingi paleidimo ar reversavimo veiksmai atliekami automatiškai.

Kranto praktikos ataskaita. (2012 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kranto-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:34