Krepšinio pamokos planas


Krepsinio pamoka. Krepsinio pamokos planas konspektas. Kuno kulturos krepsinio pamokos planas. Estafetes su kamuoliu. Krepsinio treniruotes planas konspektas. Kuno kulturos pamokos planas. Kūno kultūros pamokų planai. Krepsinio planas konspektas. Kuno kulturos pamokos planas konspektas. Krepsinio treniruotes planas.

Kūno kultūros konspektas. Pamokos planas konspektas uždaviniai: mokyti metimo į krepšį (turėjo būt išvardintos tiksluose metimo būdai) lavinti koordinaciją(fizinėm ypatybėm atskirai reikalingi specialiai orientuoti pratimai. Lavinti vikrumą.


A) žaidimas saugokis kamuolio . Paskiriami du gaudantieji su kamuoliu. Visi kiti žaidėjai laisvai bėgioja po visą aikštelę. Gaudantieji turi perdavinėdami vienas kitam kamuolį gaudo. Gaudantieji negali judėti kai jų rankose y. Estafetė. Žaidėjai paskirstomi į – komandas, kurios sustoja vorele toliau nuo krepšio. Kiekvienai komandai duodama po kamuolį. Pirmasis žaidėjas varo kamuolį ir meta į krepšį viena ranka iš apačios. Įmetęs jis grįžta taip pat varydamas kamuolį prie sekančio komandos žaidėjo, stovinčio voroje ir perduoda jam kamuolį. Jei žaidėjas neįmeta į krepšį iš pirmo karto jis negali kartoti metimo, turi būtinai perduoti draugui kamuolį ir bėgti į voros galą. Laimi komanda greičiau atlikusi užduotį.

Žaidėjai pasiskirsto poromis. Kiekvienai porai duodama po kamuolį. Žaidėjai atsistoja skirtingose (arba toje pačioje vietoje — nėra skirtumo) vietose toliau nuo krepšio. Vienas žaidėjas su kamuoliu meta į krepšį abiem rankom nuo galvos ir bėga paimti kamuolio. Tuo tarpu kitas žaidėjas stovi tam tikroje aikštės vietoje ir laukia kol draugas paims mestą kamuolį ir perduos jam. Pagavęs kamuožaidėjai stovi voroje (prie baudos metimo linijos). Pirmieji du mokiniai turi po kamuolį. Pirmasis meta ji į krepšį, antrasis paskui. Jei pirmasis pataiko, jis bėga į voros galą, antrasis pataikęs taip pat. Jei pirmasis nepataiko, o antrasis pataiko, antrasis gauna tašką, o pirmasis bėga į voros galą. Galima mesti į krepšį kol pataikysi, kol tavęs neeliminuoja varžovas.

Žaidimas uodega . Žaidėjai pasiskirsto į komandas, kurios atsistoja vorele kiek toliau viena nuo kitos. Kiekvienai komandai duodamas šalikas (ar kokia nors virvutė), kurį paskutinis vorelės žaidėjas turi prisitvirtinti prie nugaros (už kelnių). Po švilpuko abi komandos turi pasistengti pagriebti ir nutraukti kitos komandos uodegą, tuo tarpu visa komanda turi vikriai sukinėtis į visas puseakcentuoti kamuolio laikymą ir stovėseną pradinėje fazėje; pagrindinėje fazėje rankų, kojų bei riekai viena komanda laimi, po to visi apsikeičia krepšiais (pusėm).

Krepšinio pamokos planas. (2011 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/krepsinio-pamokos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:27