Kritinė medijos analizė


Psichologijos esė.

Kritinė medijos analizė.


Šioje esė nagrinėsiu reklamą kaip mediją, pateiksiu M. McLuhan požiūrį, bei sulyginsiu šių dienų reklamos savybes su McLuhan išsakytais apibūdinimais į tokiu būdu perduodamą informaciją.

Taigi, kaip pavyzdį analizuosiu telefono ryšio išankstinio mokėjimo Tele2 paslaugos „Pildyk“ televizinę reklamą. Pirmiausia reiktų pabrėžti, kad ši reklama yra ne „vienkartinė“, o turinti savo seką, galime ją pavadinti reklama – serialu. Tai yra intymi medija. Grįžtamasis ryšys labai svarbus ir tikimasi sulaukti jo labai daug. Kadangi pati reklama yra komercinė, tai grįžtamasis ryšis pasireiškia per padidėjusį vartotojų skaičių ir atliktų apklausų metu. Šia reklama – serialu yra siekiama pritraukti kuo daugiau naujų, daugiausia jaunimo tarpo vartotojų. Bet reikia paminėti, kad patraukli reklama, segmentuota jaunimui, pritraukia ir vyresnius žmonės, dėl savo gerų pasiūlymų ir patrauklaus įsimintino pateikimo būdo. Reklama yra rodoma pasikartojančiai, kelis ar net keliolika kartų į dieną. O po kiek laiko sukuriamas reklamos tęsinys, kitaip tariant nauja serija su nauju pasiūlymu arba priminimu apie gerą esantį planą. Taip pat yra sekami vartotojų atsiliepimai apie esantį reklamos tipą. Daugumai šis reklamos variantas patinka, ir to pasekoje šis serialas gyvuoja jau 6 metus. Taigi Tele2 „Pildyk“ nesiruošia keisti reklamos tipo, o tik gyvinti serialą naujomis kūrybinėmis įdėjomis.

  • Psichologija Esė
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1106 žodžiai)
  • Mokykla
  • Psichologijos esė
  • Microsoft Word 70 KB
  • Kritinė medijos analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Kritinė medijos analizė. (2016 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/kritine-medijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:17