Krizės intervencija


Pedagogikos savarankiškas darbas. Krizės intervencijos planas. Intervencijos planas. Savarankiško darbo vertinimo kriterijai. Literatūra.


Globos namuose gyvenantis 11 metų berniukas, yra konfliktiško būdo. Paskutiniu metu vaikas nebeklauso mokykloje dirbančių pedagogų, psichologės. Per pamokas nesimoko, motyvuodamas, kad jis jau viską moka, jam nieko mokytis nebereikia. Globotinis ne tik nesimoko, bet ir tyčiojasi iš mokytojų, pamėgdžioja juos. Grįžęs po pamokų į globos namus, jis tenori sėdėti prie kompiuterio. Jei vaikui reikia atlikti kažkokias pareigas, ar leisti atsisėsti prie kompiuterio kitą vaiką, jis supyksta, pradeda svaidyti daiktus, kalba necenzūriniais žodžiais, keikia socialinę darbuotoja. Su globos namų pavaduotoja ir direktore dažniausiai elgiasi pagarbiai. Yra uždaro būdo.

Vieną iš daugelio vakarą, padėjau šiam berniukui susitvarkyti spintą. Tą vakarą jis buvo pakankamai ramus. Pradėjome draugiškai šnekučiuotis su vaiku. Paklausus kodėl vaikas šitaip elgiasi, jis atsakė, kad jam taip liepia elgtis tėvas. Jis vaikui papasakojąs neva yra pasidaręs remontus, nebegeria, gyvena tvarkingai, bet vaiko į šeimą negrąžina, todėl, kad jei to vaiko nebūtų mes „negautume“ atlyginimo, esame „žiurkės“, kurios specialiai vaikus ima iš gerų šeimų. Pasak tėvo, jai vaikas blogai elgsis, mums atsibos jį auklėti ir globos namai grąžins tėvui vaiką. Berniukas sunkaus charakterio, bet patiklus.

Krizės intervencija. (2014 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/krizes-intervencija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:04