Krizinių situacijų valdymas (2)


Vadybos Špera. Įmonės krizė. Krizinės situacijos. Krizę lemiančių veiksnių grupėsSubjektyvūs. LatentinėsPagal reiksmingumo lygi laiko intervalenetikėtos krizės. Iškylančios krizės ciklinės. Ilgalaikės krizės. Krizių valdymas. Prodromalinė stadija. Civ leidžia. CIV nustatymas. Poveikio laipsnis. Poveikio laipsnį. Tik identifikavus krizę. Antikrizinis įmonės valdymas. Standartines antikrizines priemonesišlaidų. Chroniska faze. Grupės , kurias reikia informuoti. Be komentarų ”“. Stresas krizes metu. Žalingos būsenos. Zalingi tipai. Budrus sprendimo priemimasTurėti.


Krizė – prieštaravimų socioekonominėje sistemoje, keliančių grėsmę jos egzistavimui, paaštrėjimas

Krizė – specifiniai, netikėti ir nerutininiai įvykiai ar įvykių seka, sukurianti aukštą netikrumo laipsnį ir pavojų arba įsivaizduojamą pavojų prioritetiniams organizacijos tikslams

Krizė – tai transformacijos procesas, vykstantis kai senos sistemos nebeįmanoma palaikyti

Krizė – iš graikų k. Crisis, sprendimas, nuosprendis, lemiamoji baigtis.

Krizė – situacija (lūžio taškas), kurios pasekmėje reiškiasi visi ar bent vienas išvardintų rizikos veiksnių1. Intensyvumo, įtampos eskalacija2. Padidėjęs žiniasklaidos ir valdžios dėmesys3. Normalaus įmonės funkcionavimo sutrikdymas4. Žala organizacijos įvaizdžiui5. Organizacijos pelno sumažėjimas

Krizinės situacijos Smurtas darbe Etikos pažeidimai IT problemosGamtos nelaimėsProduktų gedimaiAkcijų rinkos griūtysNeveiksnus vadovavimasEsminiai ginčai su darbuotojaisTeisiniai ginčaiVieši įspėjimai(akcijos )TerorizmasFinansų krizėEsminis gamybos mažinimas, darbuotojų atleidimas

Krizę lemiančių veiksnių grupėsSubjektyvūs ir objektyvūs veiksniai;Vidiniai ir išoriniai veiksniai;Atsitiktiniai ir dėsningi veiksniai;Dirbtiniai ir natūralūs veiksniai;

Klasifikacija: Gamtinės (stichinės) krizės;Socialinės krizėsEkonominės, finansinės krizėsOrganizacinės krizėsTechnologinės krizėsPsichologinės krizėsLokalios/Globalios krizėsMakro/mikro krizėsRaiškios/latentinėsPagal reiksmingumo lygi laiko intervalenetikėtos krizės – nėra aiškių požymių, kuriuos būtų galima atpažinti ir laiku imtis atitinkamų veiksmų;iškylančios krizės (ciklinės) – prognozuojamos krizės;ilgalaikės krizės – požymiai aiškūs ir trunka ilgai, paprastai pasekmės ypač skaudžios.

  • Vadyba Šperos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (1119 žodžių)
  • Vadybos šperos
  • Microsoft Word 18 KB
  • Krizinių situacijų valdymas (2)
    10 - 10 balsai (-ų)
Krizinių situacijų valdymas (2). (2016 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/kriziniu-situaciju-valdymas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:17