Krizių vadyba


Komunikacijų skaidrės. Krizių komunikacijos vadyba. ir pirmiau buvo žodis. Krizės apibrėžimas. Krizių atsiradimo priežastys. Krizes gali sukelti. JAV kompanijų dažniausiai nurodomos krizinės situacijos. Neformalūs krizių ypatumai, tai apie ką nekalbama. Gyventojų nuomonė apie krizes. Nacionaliniai ypatumai. Kieno sukelta krizė bebūtų. Tikriausiai jums atrodys, kad. Reikia atsiminti, kad. Nevalia pamiršti. Krizių valdymo tikslai. Prevencija. Grėsmių studija. Reagavimo instrukcija. Krizių valdymo komitetas. Krizių komunikacijos planas. Komunikavimo instrukcija bendrauti, bendrauti, bendrauti. Kaip jiems paaiškinti? Sėkmingai komunikuoti krizę - tai reiškia. Klausimai, kuriems nebus laiko. Ir vėl pasitelkime nuomonių lyderius.


Vilnius, 2016 m. birželio 27 d. Dalia Kutraitė-Giedraitienė.

Technologinės Vadybinės Ekonominės Politinės Gamtinės ....konkurencinės bei žiniasklaidinės (konfliktas, skandalas, gandas?).

Aukščiausių vadybininkų ar pareigūnų atleidimas Civiliniai ieškiniai ir teismo procesai Vieši kaltinimai dėl netinkamumo eiti pareigas Kriminaliniai kaltinimai kompanijos darbuotojams Stichinės nelaimės ir jų padariniai O Lietuvoje?

Sunkiai nuspėjamos Specialiai sukurtos ar išprovokuotos Dažniau politinės Žiniasklaidos pakurstomos Kartais valdomos šešėlinių finansų ir neformalių grupuočių Nenuspėjamos baigties.

Demokratijos ir žiniasklaidos “jaunystės” problemos Logiškai nepaaiškinami visuomenės vertinimai Nesusiformavęs požiūris, išplaukę vertybės (pavydas, posovietinis sindromas, nelaimėlių ir snobų paradas tv ekrane) Firmos reputacija ir socialinė atsakomybė dar neįtakoja pardavimų ir pelno Nacionaliniai krizės įveikimo būdai.

Ji bus visiškai netikėta ir labai ne laiku Sprendimus reikės priminėti čia ir dabar Laiko viską suvokti ir aptarti nebus Neturėsite pilnos informacijos, kas įvyko Sniego gniūžtės efektas. Bėdos po vieną nevaikšto Žiniasklaidos dėmesys, kokio niekada anksčiau nepatyrėte Bendrauti teks esant stresinei situacijai ir su daug daugiau suinteresuotų asmenų nei bet kada anksčiau.

Smulkmenų nėra. Už didelio akmens neužkliūsi, o už mažo? Konflikto židinys gali būti šalia? Krizės – blogos vidinės komunikacijos išdava Kas leista Cezariui, tas neleista Viskas priklauso nuo požiūrio?

Argumentų svarba: (troleibusų vairuotojų streikas....) Konteksto išryškinimas, palyginimai (nesumokėti savivaldybės mokesčiai) Neprilygstama emocijos reikšmė. ( Tas nelemtas mikrofonas.

Krizių vadyba. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/kriziu-vadyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:09