Krovininių automobilių hidraulinių sistemų remonto postas


Mechanikos kursinis darbas.

Įvadas. Analitinė dalis. Kursinio darbo temos aktualumas. Projektuojamo skyriaus/ posto analogų analizė. Automobilio agregatų, mazgų konstrukcinė-techninė analizė, jų techninės priežiūros ar remonto aspektų apžvalga. Technologinės įrangos, įrankių apžvalga. Technologinė dalis. Hidraulinio cilindro riebokšlių ir įvorių keitimo technologija. Technologinių įrenginių parinkimas. Technologiniai skyriaus/ posto skaičiavimai. Darbų organizavimas. Darbų sauga ir ekologija. Darbų saugos taisyklės. Priešgaisrinė sauga. Pavojingi ir kenksmingi gamybos veiksniai, neigiamai veikiantys darbuotojus. Išvažiavimai ir įvažiavimai. Projektuojamojo posto vėdinimas. Projektuojamojo posto apšvietimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Pasaulyje vis labiau ir labiau plinta įvairios naujovės kurių dėka žmonėms vis lengviau dirbti. Viena iš naujovių šakų yra vis plintanti hidraulinių sistemų šaka, kurios pagalba galima atlikti įvairius ir žmogaus rankoms neįmanomus darbus. Lietuvoje šitoks technikos perversmas vis didėja, įvairios valstybinės ir individualios įmones vis atnaujina savo turimą technika, keičia ją į modernesnę, naudingesnę ir ekologiškesnę. Ypač daugėja miško technikos kuri hidrovariklių pagalba gali atlikti visus reikalingus darbus miške, kuriems atlikti reikėtų keletos žmoniu ir technikos. Todėl Lietuvoje reikia daugiau hidraulinių sistemų remonto ir techninės priežiūros stočių kurios atliktu įvairių hidraulinių sistemų remontą ir techninę priežiūrą.

/ /1.2.1pav Palfinger logotipas. [1] 1.2.2pav Hidraulikos centro reklamnis logotipas[2].

Analizuojant dvieju įmonių siūlomas paslaugas UAB,,KMT“ ir UAB,, Hidraulikos centras“ pastebėjau,kad abi firmos remontuoja, montuoja ir tiekia dalis hidraulinėms sistemoms.Šios įmonės įsikūrusios maždaug vienu metu, turi tiek pat kvalifikuotų darbuotojų. Tačiau ,,Hidraulikos centras‘‘ yra labiau linkęs i smlukesnį remontą. UAB,,KMT‘‘ užsiima stambiu remontu tokiu kaip viso hidraulinio manipuliatoriaus kapitaliniu remontu. Mano nuomone ,,KMT‘‘ Turi didesnį pranašumą nes ji PALFINGER atsovė ir visuomet gali pasiūlyti tinkamą ir reikiamą kraną ar manipuliatorių jai seno krano remontuoti neverta ar per brangu ir nenaudinga. Taip pat ši įmonė yra inovatyvi nes siūlo naujausius produktus kurie padidina darbo našumą.

Projektuojant hidraulinių sistemų remono postą kuriame būtų atliekami visi reikalingi hidraulinių sistemų remonto ir techninės priežiūros darbai, reikėtų apgalvoti, kiek tai būtų naudinga bei kiek konkurencinga kitų autoservisų atžvilgiu. Atlikus servisų analizę, pastebėjau, jog tokio pobūdžio servisų yra labai nedaug palyginus su įprastais autoservisais. Mano projekto siekis – suprojektuoti specialų hidraulinių sistemų remonto postą, kuriame profisionaliai būtų atliekamas hidraulinių sistemų remontas bei jų techninė priežiūra.

1.3Automobilio agregatų, mazgų konstrukcinė-techninė analizė, jų techninės priežiūros ar remonto aspektų apžvalga.

Mechanizuotas kranas manipuliatotius tai- įrenginys susidedantis iš besisukančios apie rėmą kolonos ir prie kolonos viršaus pritvirtintos strėlės sistemos. Paprastai kranas tvirtinamas ant transporto priemonės (įskaitant priekabą) ir yra skirtas pakrauti ir iškrauti transporto priemones. Kranai-manipuliatoriai plačiai naudojami montavimo darbuose, statybose, bei pervežant sunkius krovinius.

Pernelyg žemas hidraulinės alyvos klampumas ir pernelyg plona alyvos plėvelė skatina greitą įrenginio susidėvėjimą. Taippat pernelyg tiršta alyva sudėvi prietaisą. Ilgainiui alyva perkaista ir joje susidaro oro burbuliukai .Normalioms hidraulinėms sistemoms galima nustatyti apytikslius, būtiniausius alyvos klampumo dydžius, kurie yra pateikti čia. Optimalus atraminis paviršius 30-50 mm2/s veikimo temperatūroje. Minimalus: 10-20 mm2/s veikimo temperatūroje. Maksimalus: veleno apsisukimai 200-850 s-1 sukimosi momentu. Paskirstymo veleno apsisukimai: 850 s-1 sukimosi momentu. Ph velenas: 1000 s-1 sukimosi momentu.

Hidraulinių prietaisų charakteristika: Modernūs hidrauliniai prietaisai sudaryti iš sudėtingų aukštos kokybės detalių, tarp kurių atstumas yra mažesnis nei 1 μm, tačiau toje pačioje sistemoje galimi ir 100 μm atstumai. Kai įrenginyje tarp įvairių paviršių slydimo atstumų gradacijos yra didelės, tai esant 100 barų slėgio skirtumams ir kintančiai temperatūrai, jungtis labai susilpnėja.

Renkantis reikalingą irenginį ar įrankį yra svarbu išanalizuoti jo techninę charakteristiką. Svarbu surasti ir parinkti tokį įrenginį, kuris galėtų kuo geriau atlikti norimus reikalavimus. Dėl to reikia padaryti lyginamąją analizę.

  • Mechanika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Domantas
  • 42 puslapiai (7155 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2739 KB
  • Krovininių automobilių hidraulinių sistemų remonto postas
    10 - 1 balsai (-ų)
Krovininių automobilių hidraulinių sistemų remonto postas. (2017 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovininiu-automobiliu-hidrauliniu-sistemu-remonto-postas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 18 d. 03:36