Krovininių automobilių tarša


Ridos išnaudojimo koeficientas. Automobiliu tarsos statistika. Ridos koeficientas. Automobilines dujos referatas. Krovininiu automobiliu tarsos aplinkai. Sąvoka ridos isnaudojimo koeficientas. X imones tarsa. Automobiliu tarsos koeficientas 2013. Automobiliu tarsa statistika. Rida su kroviniu.

Chemijos referatas. Automobilio svarba žmogui. Ypatinga teršėjų rūšys- krovininiai automobiliai. Sunkvežimių remonto gamybinio proceso aplinkos apsaugos problemų ypatumai. Tikslas: Atlikti „X“ įmonės transporto automobilių parko ridos išnaudojimo koeficiento analizę.
Uždaviniai:
1. Atskleisti, kaip pasiekiamas racionalus autoparko išnaudojimas.
2. Apibūdinti „X“ įmonės autoparką.
3. Išanalizuoti „X“ įmonės autoparko pirmojo metų ketvirčio maršrutus.
4. Apskaičiuoti, kokia „X“ įmonės bendroji rida, rida be krovinio bei rida su kroviniu.
5. Palyginti, trijų mėnesių viso įmonės autoparko bendrąją ridą , ridą su kroviniu bei ridą be krovinio.
6. Apskaičiuoti „X“ įmonės transporto parko ridos išnaudojimo koeficientą.
Metodai: informacijos šaltinių analizė, „X“ įmonės duomenų analizė.


Greitis ir mobilumas šiuolaikiniame pasaulyje yra ne privalumas, o būtinybė. Tokie laikai – vaikštoma ir net kalbama greičiau nei prieš kokį šimtmetį. Nuolat vyksta tobulėjimas, naujesni dalykai išstumia senesnius . Tokiame pasaulyje pėsčias žmogus yra visiška keistenybė. Įsivaizduojate, kaip neįprastai skambėtų, jei kažkas mėgintų girtis keliaujantis pėsčiomis? Taip pat būtų keista girdėti, jok prekybinių mainų gabenimas vyktų arkliais, o ne krovininiais automobiliais? Taigi atstumas turi būti redukuotas iki minimalaus, tai laiko švaistymas, nes svarbu tik tai, kas laukia galutiniame taške.

Kaip bebūtų keista , nors Lietuvos miestai ir miesteliai itin maži lyginant su kitų didžiųjų valstybių šalimis, vis tik kas antras gyventojas turi automobilį. Ir dažnas juo naudojasi kasdienėms kelionėms į darbą, parduotuvę irt. Tačiau sėdėdami automobilyje net nesusimąstom, kad automobilis ne tik padeda jaustis komfortabiliai, bet jis yra vienas iš pagrindinių gamtos, bei žmogaus sveikatos kenkėjų.

Automobilis yra pats didžiausias atmosferos teršėjas. Pagal statistikos duomenis net 51 % atmosferos teršulių (dujų ir kitokių nuodingų medžiagų) susidaro iš transporto priemonių. Benzine, kuris naudojamas daugelyje šalių, yra švino junginių; labai daug jų patenka į orą su automobilio išmetamosiomis dujomis. Miestų ore nuodingųjų anglies monoksido – dujų, kurias išskiria degantis angliavandenilinis kuras, ir švino junginių koncentracijos kai kada padidėja tiek, kad oras tampa ypač pavojingas žmogaus sveikatai. Automobiliai išmeta į orą ir kitų teršulių, tarp jų – asbesto pluoštą iš stabdžių trinkelių. Patekęs į plaučius asbestas nuolat juos dirgina; tai gali sukelti vėžį. Automobilis, kuris pravažiavo 20 000 kilometrų į aplinką išmėtė 0,775 kilogramus švino, 40,75 kilogramus azoto oksidų, 234 kilogramus angliavandenilių ir net 765 kilogramus anglies monoksido. Nors pagrindiniu aplinkos teršėju laikomas lengvasis automobilis, tačiau jam nenusileidžia krovininiai automobiliai, be kurių mes taip pat neįsivaizduojame savo gyvenimo, jie yra pagrindiniai eksporto ir importo gabenimo technika.

  • Chemija Referatai
  • 2012 m.
  • 6 puslapiai (1238 žodžiai)
  • Kolegija
  • Chemijos referatai
  • Microsoft Word 13 KB
  • Krovininių automobilių tarša
    10 - 1 balsai (-ų)
Krovininių automobilių tarša. (2012 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovininiu-automobiliu-tarsa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:05