Krovinio ekspedijavimas maršrutu Lietuva - Klaipėdos uostas - Indija


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinio vežimo organizavimas. Ekspedijavimo sutartis. Krovinio gabenimo schema ir atliekamos procedūros sistemose. Krovinio aprašymas. Krovinio gabenimo dalyviai. Dokumentai susiję su krovinio gabenimu. Išvados. Priedai.


Plečiantis rinkai didėja ir prekių srautai, kuriuos lemia įmonių tarptautinis aprūpinimas ir pagamintos produkcijos paskirstymas tarptautinėje rinkoje, norint ją parduoti. Tarptautinė prekyba apima daug rinkų, kurios išsidėsčiusios įvairiuose pasaulio taškuose. Prekių judėjimas tarptautiniu mastu negali vykti chaotiškai. Prekių srautus visų pirma būtina tinkamai suplanuoti, įvertinti visus faktorius, įtakojančius jų gabenimo greitį ir patikimumą ir rasti efektyvių priemonių jiems valdyti. Šių srautų judėjimas privalo būti teisiškai reglamentuotas. Atsiranda tarptautiniuose gabenimuose tarpininkai- ekspedicinės įmonės, užsiimančios krovinių gabenimo organizavimu,- prisiima atsakomybę už gabenamą krovinį ir jo pristatymą į paskyrimo vietą. Ši atsakomybė apibrėžiama teisinėmis normomis- tarptautiniais gabenimo dokumentais.

Tyrimo objektas : Krovinio ekspedijavimas.

Tyrimo tikslas: Aprašyti krovinį, maršrutą, krovinio gabenimo sąlygas ir dokumentaciją.

Uždavinys: Atlikti ekspedicinę analizę pagal duotą schemą.

Šioje dalyje pateikiama krovinio ekspedijavimo sutartis, krovinio gabenimo schema ir atliekamos procedūros sistemoje, taip pat pateikiamas krovinio aprašymas, nurodoma su kroviniu susiję dalyviai, pateikiami reikalingi krovinio dokumentai.

Priėmus užsakovo arba krovinio siuntėjo ekspedijavimo užsakymą, ekspedicijos agentūra įsipareigoja pasirūpinti, kad krovinys pasiektų gavėją. Ekspedicijos agentūra sudaro su prekių savininku specialią prekių ekspedijavimo sutartį, kurioje įsipareigoja pristatyti prekes į jų paskyrimo punktą ir įteikti jas prekių gavėjui.

Krovinio gabenimo procesas prasideda nuo to momento kai užsakovas sudaro sutartį su ekspedijavimo įmone, kuriai nurodo visus krovinio gabenimo ypatumus.

Kadangi krovinys gabenamas iš gamyklos, jis gabenamas geležinkelių transportu iki uosto ir iš uosto jūrų transportu iki galutinės paskirties vietos Indijos.

Krovinys gabenamas iš Lietuvos geležinkelių transportu ir įvedamas į „KROVINYS“ sistemą, kuriam reikia geležinkelio vietinio važtaraščio SMGS. Ekspeditorius užpildo prašymą krovai sistemoje ir važtaraštį.

Atvykus kroviniui i bendrovės teritoriją Ekspeditorius atlieka vagonu iškreditavimą geležinkelio stoties prekių kasoje ir pateikia prašymą krovai (PRK) per KIPIS sistemą. Taip pat krovinio ekspeditorius pateikia krovinio dokumentus ir krovinį valstybės ir maisto veterinarijos tarnybos (VMVT) pareigūnui atlikti tikrinimo procedūrą. Krovinio ekspeditorius pateikia muitinės postui SMGS važtaraščius, kitus dokumentus. Muitinės pareigūnas patvirtinęs leidimą nukrauti krovinį patvirtina KIPIS sistemoje Krovos Ekspeditoriaus pateiktą prašymą krovai. Kai muitinės pareigūnai patvirtina prašymą krovai, krovos kompanija pradeda krovos darbų akta, parenkama sandėliavimo vieta.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2030 žodžių)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 32 KB
  • Krovinio ekspedijavimas maršrutu Lietuva - Klaipėdos uostas - Indija
    10 - 2 balsai (-ų)
Krovinio ekspedijavimas maršrutu Lietuva - Klaipėdos uostas - Indija. (2016 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-ekspedijavimas-marsrutu-lietuva-klaipedos-uostas-indija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:14