Krovinio ekspedijavimas maršrutu Rusija – Klaipėdos uostas – Pietų afrikos respublika


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinio gabenimo schema. Krovinio ekspedicijos gabenimo schema. Krovinio gabenimo dalyviai ir jų sąveika. Krovinys. Krovinio kaupimas. Krovinio gabenimo dokumentai, sutartys. Išvada. Literatūra. Priedai.


Kursinis darbas parengtas literatūros pasirinkta tema apžvalga, sąvokų, terminų, sampratų interpretacija, atliekamas operacionalizavimas.

Tyrimo tikslas: aprašyti krovinio gabenimo procesą;

Apibūdinant analizuojamo krovinio gabenimo schemos tranzitą, tai krovinio (prekės) – amonio sulfato, vežimas per Lietuvos Respublikos teritoriją į kitą valstybę - Pietų Afrikos Respubliką.

Per stotį vagonai gabenami į vagonų iškrovimo stotį kuri sujungta su sandėlio pakrovimo galerija. Krovos kompanijai atliekant iškrovimo darbus krovinys kaupiamas sandėlyje (plačiau 4 skyriuje).

Sukaupus reikiamą kiekį krovinys pakraunamas iš sandėlio į laivą. Užbaigus laivo pakrovimą ir sutvarkius krovinio gabenimo procedūras Lietuvoje, krovinys jūrų transportu gabenamas į Pietų Afrikos Respublikos uostą – Elizabetą.

SMGS sudaro krovinio siuntėjas ir praneša krovinio ekspeditoriui.

Kroviniui atvykus į Klaipėdos uostą, tolesnis krovinio ekspedijavimo organizavimas perduodamas ekspeditoriui.

Krovinio ekspeditorius pateikia KIPIS sistemoje prašymą krovinio iškrovimui – PRK. Poto BDK.

Kai prašymas nukrovimui patvirtintas muitinėje, ekspeditorius suformuoja ir pateikia krovos darbų aktą (KDA), krovos kompanija jį patvirtina ir pradeda krovos darbus į sandėlį.

Krovinio iškrovimui iš sandėlio ir tolesniam gabenimui, ekspeditorius vėl sudaro krovinio bendrąja deklaraciją (BDK), krovos darbų aktą (KDA) ir pateikia prašymą krovai (PRK), muitinei patvirtinus pradedami krovos darbai.

Laivo agentas priima ir pateikia visus reikiamus laivo dokumentus ir glaudžiai bendradarbiauja su laivo savininku.

Laivo agentas sudaro krovinio važtaraštį VZT. Prekė perduodama transportavimui jūra.

Krovinio gabenimo procese ekspeditorius pasirašo sutartį su vežėjų ir nuo sutarties sudarymo ir pasirašymo vežėjas prisiima atsakomybę už dalį nuvežto krovinio.

Kitas krovinio ekspedijavimo proceso dalyvis – krovos kompanija, kuri atlieka krovinio pakrovimo/iškrovimo darbus. Už perkraunamų ir sandėliuojamų krovinių saugumą ir kokybę atsakinga krovos kompanija. Krovos kompanija atsiskaito ekspeditoriui už perkrautą krovinį.

Krovinį gabenant jūriniu transportu reikalingas laivo agento dalyvavimas.

Laivo agentas atsako už jūrų transporto priemonę – laivą, laivo įgulą ir visus pagal FAL konvenciją reikalingus laivo agento dokumentus.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (1764 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2386 KB
  • Krovinio ekspedijavimas maršrutu Rusija – Klaipėdos uostas – Pietų afrikos respublika
    10 - 5 balsai (-ų)
Krovinio ekspedijavimas maršrutu Rusija – Klaipėdos uostas – Pietų afrikos respublika. (2016 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-ekspedijavimas-marsrutu-rusija-klaipedos-uostas-pietu-afrikos-respublika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:39