Krovinio gabenimas Kaunas Tallin. Būdo pasirinkimas ir optimaliausio maršruto nustatymas


Marsruto palyginimas. Maršrutų palyginimas. Krovinio vežimo maršruto sudarymas. Krovinių gabenimo maršrutų parinkimas ir apibūdinimas. Krovinio maršruto parinkimas. Kroviniu gabenimo privalumai ir trukumai. Pervežimas marsrutu darbas. Kroviniu gabenimas marsrutu referatai. Marsruto parinkimas. Krovinio pervežimas maršrutu.

Vadybos kursinis darbas. Įžanga. Lietuvos eksporto ypatumai. Krovinio gabenimo organizavimas. Krovinio apibūdinimas. Transportavimo rūšies parinkimas. Transporto priemonės parinkimas ir jos apibūdinimas. Teisės aktai reglamentuojantys krovinio gabenimą. Krovinio gabenimo dokumentai. Krovinio gabenimo iš kauno į taliną maršruto sudarymas. Alternatyvūs gabenimo maršrutai. Bendros laiko sąnaudos. Maršrutų sąnaudos. Maršrutų palyginimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Tarptautinė prekyba, užsienio investicijos ir kitos tarptautinio ekonominio – komercinio bendradarbiavimo formos šiais ekonomikos integracijos ir globalizacijos laikais tapo gyvybiškai svarbiomis visoms šalims, tautoms, visai žmonijai. Vis daugiau šalys eksportuoja ir vis daugiau įsiveža pačios. Todėl labai svarbu ekonomikos sritis tapo logistika – krovinių gabenimas.

Vis didesnę įmonės kaštų dalį sudaro pervežimų išlaidos, todėl ypatingai svarbu yra tinkamai organizuoti krovinių pervežimą. Svarbu yra užtikrinti, kad butų įvertintos visos krovinio savybės, transportavimo rūšių privalumai ir trūkumai, kurie leidžia pasirinkti tinkamiausią transportavimo rūšį. Atsakingai pasirinkti transporto priemonę įvertinant krovinį, aplinkos veiksniu, kaštusjame siekiama susipažinti su realiu krovinio gabenimu. Savo darbe aš pasirinka tuščios taros- alaus butelių gabenimą ir Kauno stiklo fabriko aleksotas į talino alaus daryklą nigula olu . Siekiant sumažinti vežimo kaštus grįžtanti atgal transporto priemonė taip pat veža krovini. Iš talino į Kauna yra vežamos eglinės lentos – mediena.

Pirmoje darbo dalyje apibudinamas vežamas krovinys, pateikiamos pagrindinės jo charakteristikos. Aprašomas gabenimo būdo – transporto rūšies parinkimas, išanalizuojant skirtingų transporto rūšių privalumus ir trūkumus. Pateikiamas pasirinktos transporto priemonės aprašymas.

Susipažinus su bendromis krovinio vežimo charakteristikomis, antroje darbo dalyje yra parenkami du skirtingi krovinio gabenimo maršrutai. Pateikiami krovinio gabenimo tinkliniai grafikai, jie palyginami. Galiausiai palyginamos ir maršrutų išlaidos.

Maršrutų braižymui ir tinklinių grafikų sudarymui naudojama autorout 2002 programa. ReikalinLietuva kaip besivystanti ekonominė valstybė sparčiai plečia savo ekonominius santykiu su kitomis šalinis. Būtent eksporto pajamos bendrame nacionaliniame produkte turi ypatingą reikšmę. Nuo šalies eksporto apimčių priklauso jos ekonominis išsivystimas, stabilumas, gyvenimo kokybė.

Lietuva nors ir maža, tačiau sparčiai besivystanti es valstybė. Būtent tapimas es nare turėjo teigiamų postūmių mūsų šalies tarptautiniai prekybai.

Lietuvos eksportas pernai, palyginti su 2004 metais, išaugo 27,1 proc. Iki 32,807mlrd. Litų, o importas - 25 proc. – iki 42,975 mlrd. Litų. Nors eksportas iš Lietuvos nuolat auga ir augimo tenpai yra ganėtinai nemaži, importas į Lietuvą auga daug sparčiau. Todėl matome, kad Lietuvos užsienio prekybos deficitas 2005 metais sudarė 10,167 mlrd. Litų ir buvo 18,7 proc. Didesnis nei 2004-aisiais.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 29 puslapiai (6215 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 338 KB
  • Krovinio gabenimas Kaunas Tallin. Būdo pasirinkimas ir optimaliausio maršruto nustatymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Krovinio gabenimas Kaunas Tallin. Būdo pasirinkimas ir optimaliausio maršruto nustatymas. (2011 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimas-kaunas-tallin-budo-pasirinkimas-ir-optimaliausio-marsruto-nustatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:31