Krovinio gabenimas Klaipėda - Praha


Logistikos referatas.

Įvadas. Maršrutų sudarymas. Optimalaus maršruto analizė. Krovinio analizė. Transporto priemonės analizė. Krovinio pervežimui reikalingų dokumentų analizė. Transporto priemonės dokumentų analizė. Vairuotojo dokumentai. Krovinio dokumentai (važtaraštis, krovinių ženklinimas ir pakuotė). Išvados. Priedai. Literatūra.


Temos aktualumas:Maršrutų planavimas – optimalaus kelio parinkimas. Darbas su programa Microsoft Autoroute yra labai svarbus dirbant transporto ir logistikos verslo srityje. Ši programa padeda sudaryti optimalų maršrutą, pamatyti kelionės trukmę, kuro sąnaudas, visos kelionės kainą, darbo ir poilsio laiką, kada ir kur krovinys yra.

Kokie faktoriai lemia optimalaus maršruto pasirinkimą?

Tyrimo tikslas.Išanalizuoti optimaliausio maršrutą iš Klaipėdos į Prahą.

Objektas.Optimalus maršrutas Klaipėda - Prahą.

Maršrutas tai transporto priemonės judėjimas keliais vežant krovinį. Sudarant maršrutą yra siekiama saugiai, greitai ir kokybiškai nugabenti krovinį į jo paskirties vietą. Gabenamas krovinys yra Lietuvos gamintojų žiemine sportinė apranga skirta laisvalaikiui, kurie gabenami tarptautiniu maršrutu Klaipėda (Lietuva) – Praha (Čekija).

Pasirinktam pervežimui gabenti yra sudaromi trys skirtingi maršrutų variantai. Šie maršrutai yra sudaromi naudojantis kompiuterinės programos „AutoRoute“ pagalba. SU šia programa sudaryti maršruta nėra problemų, tiesio reikia įvesti pradinį ir galutinį taškus, o toliau viską paruošia „AutoRoute“ programa. Ši kompiuterinė programa greitai ir tiksliai sudaro kelionės maršrutą, apskaičiuoja kiek laiko truks pervežimas ir kiek reikės pinigų vykdant šią kelionę.

Gabenant krovinį tarptautiniais maršrutais vairuotojas privalo laikytis vairuotojų darbo ir poilsio režimo, kurį reglamentuoja Europos komisija. Per dieną vairuotojas gali vairuoti 9 arba 10 valandų du kartus per savaitę. Vienos savaitės trukmė neilgesnė nei 90 valandų. Po 4,5 valandų vairavimo – 45 minutės pertrauka. Ši 45 minučių pertrauka gali būti pakeista ne trumpesne kaip 15 minučių pertrauka, po kurios sektų ne trumpesnė kaip 30 minučių pertrauka. Normalus kasdienis poilsis – ne trumpesnis kaip 11 valandų per parą (24 valandas).

Vežant krovinį važiavimo gretis būna įvairus, kadangi važiuojama įvairiais keliais pvz. miesto , užmiesčio, automagistralėmis ir t.t. Paveiksle numeriu 1.2. Parodytas pasirinktas kelionės greitis.

Šiam maršrutui pasirinktas vidutinis gretis, kadangi tiksliai numatyti tikslaus važiavimo greičio yra beveik neįmanoma. Todėl praktiškiausia ir tiksliausia yra pasirinkti vidutinį važiavimo greitį.

Planuojama kurą piltis pradiniame išvykimo taške t.y. Lietuvoje, Klaipėdoje. Kuro sąnaudos pateiktos paveiksle 1.3.

100 kilometrų transporto priemonei reikia 32 l. Dyzelino. Kuro bako talpa 600l. Kelionę pradėsime pilnu baku.

Kadangi kelionę planuojama pradėti pilnu baku, tai kurą pilsime Lietuvoje, Klaipėdoje. Šios dienos kuro kaina pateikta paveiksle 1.4.

1.5.Programa “Autoroute” suvedus visus turimus duomenis apie kelionę, juos konvertuoja ir sudaro optimaliausią kelionės maršrutą. Jis pateikiamas paveiksle 1.5.

  • Logistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (2581 žodis)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 5794 KB
  • Krovinio gabenimas Klaipėda - Praha
    10 - 4 balsai (-ų)
Krovinio gabenimas Klaipėda - Praha. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimas-klaipeda-praha.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:42