Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto is Kauno (Lietuva) į Brno (čekija) gabenimas


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Gabenamo krovinio apibūdinimas. Transporto rūšis ir transporto priemonių charakteristika. Transporto rūšies pasirinkimas. Transporto priemonės charakteristika. Maršrutų (žemėlapiuose) nustatymas ir įvertinimas. Trumpiausias maršrutas Kaunas (Lietuva) - Brno (Čekija). Greičiausias maršrutas Kaunas (Lietuva) - Brno (Čekija). Maršrutų tinkliniai grafikai ir išlaidų suvestinės. Maršrutų tinkliniai grafikai. Maršrutų išlaidų suvestinės. Gabenimo būdų palyginimas. Dokumentacija ir muitines procedūros. Išvados. Literatūra. Priedai.


Aktualumas. Šiuolaikiniuose globalizacijos ir lokalizacijos procesuose, nuolat augant tarptautinei gamybai ir plečiantis komerciniams santykiams tarp šalių, įvairiausi kroviniai gali pasiekti bet kurią šalį ar net žemyną pasaulyje. Taigi, šiais laikais pasaulinė rinka neįsivaizduojama be tarptautinės logistikos, t.y. krovinių pervežimo bei visų su tuo susijusių operacijų. Racionalūs tarptautinių pervežimų valdymo sprendimai - yra vieni iš aktualiausių, siekiant užtikrinti sklandų tarptautinių sandorių vykdymą. Labai svarbu, tinkamai pasirinkti ir įvertinti krovinio gabenimo maršrutą, transportavimo priemones, kitų šalių teisinius aspektus, dokumentacija, muitinės procedūras ir kt., vykdant tarptautinius krovinių pervežimus.

Problema. Pasaulinėje rinkoje kasdien įvyksta tūkstančiai tarptautinių pervežimų operacijų įvairiomis transporto priemonės, gabenant prekes iš vienos šalies į kitą. Taigi, vienas iš probleminių klausimų, vykdantiems tarptautines pervežimų operacijas - racionalus transporto priemonės pasirinkimas ir transportavimo kaštų minimizavimas.

Darbo objektas - optimalus maršrutas, vežant padidintų gabaritų krovinį iš Kauno (Lietuva) į Brno (Čekija).

Darbo tikslas - parengti tarptautinio krovinio gabenimoo iš Kauno (Lietuva) į Brno (Čekija) logistinį projektą.

Darbo uždaviniai:

Pateikti krovinio ir transporto priemonių charakteristikas ir apžvelgi gabenamų krovinių iš Lietuvos į Čekijos medienos rinką dinamiką ir tendencijas;

Pateikiant tinklinius grafikus, apskaičiuoti maršrutų sąnaudas;

Palyginti gabenimo būdus bei išrinkti optimalų variantą;

aptarti dokumentaciją ir muitinės procedūras bei pateikti išvadas.

UAB „AŽUOLITOS PREKYBA“ pagrindinė veiklos sritis - profesionali medienos perdirbimas gamyba ir montavimas. Sėkminga ilgametė patirtis, aukštos kvalifikacijos specialistų darbas, modernūs vadybos bei kokybės standartai prisidėjo prie to, kad šiuo metu įmonė gali dirbti pagal valstybinius ir tarptautinius kokybės standartus, kurių dėka gamina ir montuoja bendruosius ir specialiuosius statybos produktus, t.y. medienos gaminius visų rūšių medieną, skirtas pramoninės, administracinės, civilinės paskirties pastatams, katilines ir kt. UAB „AŽUOLITOS PREKYBA“ šiuo metu dirba visoje Lietuvos Respublikos (LR) teritorijoje ir analizuoja galimybes dirbti ir plėsti veiklą kitose Europos Sąjungos (ES) šalyse, BaEurarusijoje bei Kaliningrado srityje. Taigi, semestro darbe rengiamas logistinis projektas ir analizuojamas optimalus maršrutas, vežant krovinį – pušines lentas iš Kauno (Lietuva) į Brno (Čekija). Taigi, šis logistinis projektas, kaip pagalbinė priemonė, leis įmonei įvertinti vieno iš tarptautinių krovinių gabenimo būdų kaštus bei apsvarstyti eksporto į Čekiją galimybes.

UAB „AŽUOLITOS PREKYBA“ (žr. 1 pav) pušinės lentos, kurios šiuo atveju bus panaudotos naujai statomo pramoninės paskirties pastato pertvaroms Bruno mieste (Čekijoje).

Šios pušinės lentos — padidintų gabaritų krovinys (paletė arba krovinys, kurio išmatavimai viršija daugiau nei 30 proc. standartinio krovinio išmatavimų), reikalaujantis ypač griežtų transportavimo sąlygų t.y. specialių techniškai tvarkingų transporto priemonių bei pakrovimui skirtos technikos, leidimų, specialiai apmokytų, patyrusių vairuotojų, kartais prireikus ir krovinio palydos (šiuo atveju tai nebūtina).

Į Brno (Čekija) gabenamos pušinės lentos, gaminamos iš medienos, padengiamos miEurelinių lako sluoksniu (spalva RAL9003). Vienos detalės ilgis - 15000 mm, aukštis - 3000 mm, plotis - 250 mm. Šios medinės lentos, sienelės storis - 25 mm. (daugiau žr. 1 lent).

Nepaisant mažėjančių tendencijų, padidintų gabaritų krovinys - pušinės lentos bus gabenamos iš Kauno į Brno (Čekijoje). Toliau detaliau analizuojamas transportavimo priemonės pasirinkimas bei atitinkamai jų charakteristikos.

Kalbant apie oro transportą, tai yra pats greičiausias krovinių gabenimo būdas, ypač dideliais atstumais. Krovinio gabenimas yra saugus ir patikimas, taigi patogu gabenti greit gendančias, trapias prekes ar kitus specifinius krovinius. Kita vertus, oro transportas pasižymi labai didelėmis transportavimo kainomis.

Kelių transportas išsiskiria savo galimybėmis pristatyti krovinių „nuo durų iki durų", t.y. dažniausiai tarptautinėje prekyboje kelių transportas yra tiek pirma, tiek paskutinė transporto priemonė visoje transportavimo grandinėje. Kelių transporto teigiama savybė - manevringumas. Kelių transporto priemonės krovinius gabena lyginant su kitomis priemonėmis dideliais greičiais, be to labai gausus įvairiausių kelių transporto rūšių pasirinkimas. Kelių transportas - tai patikima krovinių gabenimo priemonė, su kuria galima priderinti važiavimo greitį prie kelio sąlygų ir išvengti krovinių sugadinimo.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (5164 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 534 KB
  • Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto is Kauno (Lietuva) į Brno (čekija) gabenimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto is Kauno (Lietuva) į Brno (čekija) gabenimas. (2016 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-budo-ir-optimalaus-marsruto-is-kauno-lietuva-i-brno-cekija-gabenimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:20