Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas (2)


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Krovinio charakteristika. Transporto priemonės pasirinkimas. Tinklinio grafiko ir išlaidų suvestinės sudarymas. Pirmas maršrutas. Antras maršrutas. Maršrutų palyginimas. Tinklinio grafiko ir išlaidų suvestinės sudarymas. Pirmas maršrutas Alytus(Lietuva)- Baltarusija- Lenkija- Regensburg (Vokietija). Antras maršrutas Alytus (Lietuva)- Rusija- Lenkija- Vokietija- Čekija- Regensburg (Vokietija). Optimaliausio maršruto parinkimas. Dokumentacija. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Didžiąją dalį pagaminamos produkcijos AB „Alita“ eksportuoja į užsienio rinkas ir tik maža dalis pagaminamos produkcijos realizuojama Lietuvoje. Gabenant krovinį ir norint, kad jis sveikas pasiektų užsakovą yra samdoma logistikos įmonė UAB „ectl“ veikianti Alytuje, iš kur ir bus išvežamas krovinys.

Kadangi gabenamas alkoholinis gėrimas turi būti atsižvelgta į gabenimo sąlygas, rekomenduojama gamintojo gabenimo temperatūra yra +18 laipsnių, tačiau krovinys yra gabenamas žiemą (gruodžio 1 d.) temperatūrai puspriekabėje palaikyti bus naudojamas šaldytuvas, kurio temperatūrą galima reguliuoti ir palaikyti ne tik minusinę temperatūrą.

Dėl šių priežasčių ir sąlygų pasirinkta transporto priemonė yra vilkikas Mercedes- Benz 1844LS LOW DECK RETA, kuris turi euro 5 standartą ir pačiam kroviniui patalpinti pasirenkama puspriekabė- šaldytuvas KRONE COOL LINER SDR27 FRC.

Šios puspriekabės privalumas vežant tokius krovinius, kaip pasirinktas, tai, kad yra galimybė pasirinkti temperatūrą, kurioje bus gabenamas krovinys. Mūsų atveju yra būtinybė gabenti putojantį vyną +18 laipsnių temperatūroje, o kadangi krovinys bus gabenamas žiemą, tokios temperatūros be šaldytuvo pagalbos yra neįmanoma palaikyti ir išlaikyti jos pastovios.

Pasirinkta puspriekabė yra 13400 mm ilgio, 2700 mm aukščio, 2500 mm pločio, čia telpa 33 (120x80 dydžio) paletės. Puspriekabėje galima pakrauti iki 39 tonų krovinį, mūsų krovinys yra 22,5 tonos.

Pateikiami dviejų maršrutų žemėlapiai sudaryti mapandguide.com programa ir šios kelionės charakteristikos.

Žemėlapyje žaliai vienetu pažymėtas taškas yra kelionės pradžios taškas (Alytus, Lietuva), o dvejetu raudonai pažymėtas taškas yra atvykimo vieta (Regensburg, Vokietija). Žalias taškas su dviem brukšneliais žymi vairuotojo sustojimą (petrauką 45 min), o žalias taškas su kvadratu žymi vairuotojo sustojimą (darbo pertrauką ne mažiau kaip 11 val.)

10.00 val gruodžio 5 dieną išvyksta iš Alytaus AB „Alita“ sandėlio

14:30 val pirmas sustojimas 45 min pertraukai Lenkijoje 183 km.

Antru maršrutu (Route 2), matomas pranašumas žiūrint į kelių mokesčių lentelę, čia apmokestinto kelio ilgis yra trumpesnis ir mokesčiai kelių yra mažesni, tačiau kelionės ilgis ir laikas yra gerokai didesnis.

Kadangi laikas šalyse skiriasi todėl analizuosime mūsų vietiniu lietuvišku laiku. Išvyko krovinys 10 val iš Alytaus, pirmoji pertrauka numatyta 14:30 val Lenkijoje. Toliau vykstama Lenkija ir skiriamas miegas ir poilsis vairuotojui 19:45 val. Kitą dieną Lenkijoje vėl skiriama pertrauka 11:15 val ir įvažiavus į Vokietiją skiriamas laikas miegui 16:30 val, gruodžio 7 dieną 06:52 val atvyksta į nustatytą vietą.

Pasirinkus pirmą maršruto variantą išvengiame kelių mokesčio tik Lietuvoje, Baltarusijoje už 1,50 (1,43*1,05) km atkarpą skiriamas 0,16 eurų mokestis. Lenkijoje už 585,75 (557,86*1,05) km atkarpą skiriamas 35,71 eur mokestis ir Vokietijoje už 457,8 (436*1,05) km atkarpą skiriamas 67,97 eurų mokestis. Bendras apmokestinto kelio ilgis 1045,04 km (995,28*1,05) ir bendra suma už kelių mokesčius 103,84 eurai.

Jei vairuotojo atlyginimas viršija minimalų mėnesinį atlyginimą visa dienpiniginių suma neapmokestinama gyventojų pajamų mokesčiu ir valstybio draudimo įmokomis. Dienpinigiai mokami už vairuotojo laisvą laiką kelionėje. Pirmu atveju laisvas laikas sudaro 23:30 val. Dienpinigiai atitinka 50 proc vairuotojo valandinio darbo užmokesčio, tai už kelionė pirmu variantu dienpiniginių priskaičiuota už.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Dovile
  • 30 puslapių (4775 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2136 KB
  • Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas (2)
    10 - 1 balsai (-ų)
Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas (2). (2017 m. Lapkričio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-budo-ir-optimalaus-marsruto-parinkimas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 21 d. 01:16