Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas iš Klaipėdos (Lietuva) į Brestą (Baltarusija)


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Teorinė dalis. Transporto priemonės pasirinkimas. Praktinė dalis. Maršrutų sudarymas. Išlaidos krovinio gabenimui. Greičiausias maršrutas. Trumpiausias maršrutas. Išvados. Literatūra. Priedai.


gatavos produkcijos nuo gamybos iki vartojimo vietos efektyvus judėjimas;

Taigi šio darbo tikslas – parengti krovinio gabenimo iš Klaipėdos į Brestą logistinį projektą. Šiam tikslui pasiekti išsikėliau šiuos uždavinius:

Sudaryti galimus tarptautinio krovinio gabenimo maršrutus, pateikti tinklinius grafikus, apskaičiuoti maršrutų sąnaudas

Darbas atliktas naudojantis Microsoft AutoRoute 2013 programa. Atlikus maršruto įvertinimą pateikiamos išvados, remiantis gautais rezultatais bei literatūros šaltiniais.

Krovinio gabenimo projekto parengimui iš Klaipėdos į Brestą buvo pasirinkta gabenti rapsų aliejų.

Planuojant krovinio kiekį buvo vadovaujamasi tokiomis nuorodomis:

Organizuojant tarptautinį pervežimą remiamasi CMR konvencijos pagrindu

Pasirinkta krovinį gabenti automobilių transportu, nes atstumas Bresto yra nedidelis, o automobilių transportas yra ekonomiškiausias gabenant krovinius trumpais ir vidutiniais nuotoliais. Tarptautiniai automobilių transporto privalumai būtų manevringumas, saugus prekių pristatymas, pirma ir paskutinė priemonė transporto grandinė. Automobilių transporto pasirinkimas grindžiamas tuo, kad krovinys nėra greitai gendantis, todėl laiko veiksnys nedaro įtakos transporto rūšies pasirinkimui. Krovinį gabenant automobilių transportu bus mažiausi kaštai. Autotransportas – transporto dalis, apimanti keleivių ir krovinių vežimą nebėginiais sausumos keliais. Autotransportas apima miesto, tarpmiestinį bei tarptautinį keleivių pervežimą, krovinių išvežiojimą į magistralinio transporto terminalus ir iš jų, žemės ūkio produkcijos išvežiojimą. Automobiliai tarptautinių krovinių gabenime beveik visada bus pirma ir paskutinė transporto grandinės grandis. Tačiau šis transportavimo būdas turi ir trūkumą – palyginti nedidelę pakrovimo galimybę (dažnai transporto priemonės tūris yra nedidelis ir stambiagabaričiams kroviniams pervežti netinka), be to visada yra didelė pervežamo krovinio praradimo (vagystės) rizika.

Renkantis optimaliausią rapsų transportavimo maršrutą iš Klaipėdos į Brestą įvertinsime du variantus – trumpiausia ir greičiausią. Tam, kad vertinimas būtų objektyvus maršrutai palyginami pagal šiuos kriterijus:

Greičiausias maršrutas: Lietuva: Klaipėda (pakrovimas) ( Kaunas ( Lenkija: Bialystok ( Baltarusija: Brestas (iškrovimas). Šis maršrutas tęsiasi per tris valstybes ir yra greičiausias.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1688 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 399 KB
  • Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas iš Klaipėdos (Lietuva) į Brestą (Baltarusija)
    10 - 10 balsai (-ų)
Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto parinkimas iš Klaipėdos (Lietuva) į Brestą (Baltarusija). (2016 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-budo-ir-optimalaus-marsruto-parinkimas-is-klaipedos-lietuva-i-bresta-baltarusija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:49