Krovinio gabenimo maršruto Šiauliai - Paryžius savikaina


Ekonomikos savarankiškas darbas. Šiaulių valstybinės kolegijos verslo ir technologijų fakulteto apskaitos ir finansų katedra vardas pavardė. Krovinio gabenimo maršruto šiauliai – paryžius savikaina. Paveikslų sąrašas paveikslo nr. Paveikslo pavadinimas. ĮVADAS Temos aktualumas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Transporto rinkos apžvalga. Transporto priemonės ir krovinio charakteristika transporto priemonės charakteristika. Krovinio charakteristika. Maršruto sudarymas. Maršruto sąmata. Literatūra ir šaltiniai.


Temos aktualumas. Šiuolaikinės ekonomikos funkcionavimas neįsivaizduojamas be išvystytos ir tinkamai funkcionuojančios transporto infrastruktūros. Ryšys tarp ekonomikos vystymosi ir pervežimų vystymosi yra labai glaudus ir akivaizdus. Gamybinės ir paslaugas teikiančios įmonės naudoja transporto sektoriaus paslaugas gabenant žaliavas, darbuotojus bei išvežant galutinius produktus ir teikiant paslaugas. Gamybos sektoriuje žaliavų ir gaminių transportavimas užima didžiausią laiko dalį, transporto ir logistikos sistemų patobulinimai sumažinantys šį laiko tarpą ženkliai gerina įmonių konkurencingumą ir darbo rodiklius. Geresnė transporto infrastruktūra sumažina atstumą, kurį turi nukeliauti kroviniai ir žmonės, sumažina transporto kamščius, leidžia įmonėms ir žmonėms geriau prognozuoti važiavimo laiką, padeda įmonėms centralizuoti logistinius padalinius, statyti gamybinius pastatus ir sandėlius įvairesnėse vietovėse. Atsižvelgus į visa tai, labai svarbu sudaryti maršruto sąmatą ir apskaičiuoti krovinių gabenimo savikainą.

Tyrimo objektas. Krovinio vežimo Šiauliai – Paryžius - Šiauliai maršrutas.

Tyrimo tikslas. Apskaičiuoti krovinio gabenimo maršrutu Šiauliai – Paryžius - Šiauliai sąmatą.

Parinkti ir aprašyti transporto priemonę ir gabenamą krovinį;

Apskaičiuoti maršruto savikainą ir pelną.

Pasirinkta transporto priemonė – vilkikas DAF XF 460. Ši transporto priemonė yra visiškai nauja, jos rida tik 9 km. Vilkikas atitinka Euro 6 standartą. Šis vilkikas buvo pasirinktas, nes atitinka saugumo ir komfortabilumo reikalavimus. Vilkikas pavaizduotas 1 paveiksle.

Kadangi bus gabenamas krovinys, šiam vežimui reikalinga puspriekabė. Buvo pasirinkta nauja tentinė FLIEGL puspriekabė, nauja todėl, kad gabenamas krovinys vežimo tikslą pasiektų saugiai. Puspriekabė buvo pagaminta Ukrainoje. Puspriekabėje įrengta aukštos kokybės stabdymo sistema. FLIEGL puspriekabė turi sustumdomą stogą, aliuminines briaunas, galines duris ir dar daug naudingų konstrukcijų. Puspriekabės vaizdas pateiktas 2 paveiksle.

Po pakavimo plėvele, padangos bus talpinamos į specialius konteinerius. Puspriekabėje telpa 35 konteineriai, į vieną konteinerį telpa 20 padangų, todėl iš viso bus gabenama 700 padangų.

Pasirinktas krovinys bus gabenamas Šiauliai – Paryžius maršrutu. Krovinio gabenimo metu bus pravažiuota per 5 valstybes: Lietuvą. Lenkiją, Vokietiją, Belgiją ir Prancūziją. 5 paveiksle pateiktas krovinio gabenimo maršrutas rodo, kad buvo pasirinktas švytuoklinis maršrutas, kuriame eismas tarp dviejų punktų daug kartų kartojasi.

Krovinio gabenimo maršruto Šiauliai - Paryžius savikaina. (2015 m. Spalio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-marsruto-siauliai-paryzius-savikaina.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:26