Krovinio gabenimo maršrutų įvertinimas Šeduva (Lietuva) - Heidelbergas (Vokietija)


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinių vežimo teoriniai aspektai. Transporto rūšių parinkimo ypatumai. Krovinių klasifikacija. Krovinių ženklinimas. Krovinių pakavimas. Krovinio vežimo dokumentai. Krovinio vežimo maršrutų įvertinimas. Gabenamo krovinio apibūdinimas ir maršruto parinkimas. Krovinio gabenimo sausuma maršruto įvertinimas. Krovinio gabenimo mišriuoju būdu maršruto įvertinimas. Krovinio gabenimo maršrutų palyginimas. Išvados. Literaturos sarašas.


Probleminis klausimas – Koks yra optimaliausias būdas pervežti krovinį?

Tyrimo objektas – Išnagrinėti krovinio gabenimo maršrutus.

Tyrimo tikslas – Įvertinti krovinio gabenimo maršrutus.

Įvertinti krovinio gabenimo sausuma būdą.

Įvertinti krovinio gabenimo mišriuoju būdu maršrutą.

Tyrimą sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje aprašomi įmanomi krovinių ženklinimo, transportavimo ir įpakavimo būdai. Antroje tyrimo dalyje apskaičiuojamas geriausias kainos, laiko ir saugumo santykis.

Lengvieji sunkvežimiai – tai automobiliai su standžiu kėbulu, galima vežti iki 3 t masės krovinius. Jie gaminami su atviru ir uždaru kėbulu.

Transportavimo išlaidomis nustatyti svarbūs tokie kriterijai:

Jūrinė transporto koridorių tinklo dalis (jūrų greitkeliai) apima kelis aspektus:

Techninis aspektas apima būtinus jūrų greitkeliu elementus: uostus, terminalus, prieigas (privažiavimus) prie terminalų, pačius laivus, pritaikytus veiksmingam transporto procesui, logistikos centrus ir kitą būtiną technine įrangą, pvz., tikslias navigacines sistemas, kurios leistų saugiai įplaukti į uostą ir išplaukti iš jo, esant ribotam matomumui, stipriam vėjui ir panašiai. (Ю. Неруш)

Technologinis aspektas apima technologinę įrangą ir būdus, kurie leidžia greitai ir veiksmingai atlikti krovos darbus, keleivių išsodinimą ir įsodinimą. Taip pat apima terminalus ir laivus.

Organizacinis aspektas apima susitarimus tarp dalyvių, kiekvieno dalyvio darbo organizavimą, galimybę valdyti nestandartines situacijas, mažinant galimus neigiamus padarinius, diegti naujas technologijas ir t.t.

Juridinis aspektas paprastai susijęs su šalies ar uosto įstatymais, įstatymų lydimaisiais aktais, uostų taisyklėmis, kurios turėtų kuo mažiau stabdyti keleivių ir krovinių judėjimą, leistų išvengti nepagristų tikrinimų ir t.t.

Galima padaryti išvada, kad visi transporto rūšys turi savo privalumų ir trukumų, taip galima išskirti, kad automobilio transportas būtų vienas iš greičiausių ir populiariausių transporto priemonių, bet vandens transportas visgi lieka pačių saugiausių ir pigiausių iš visų įmanomų transporto rūšių.

Ruošimas vežimui apima tokius etapus kaip įpakavimas, grupavimas, dokumentų įforminimas. Krovinių vežimui yra svarbus vienas aspektas – krovinio pristatymas į paskirties vieta. Krovinio saugojimas yra sandėliavimas ir krovinio saugojimo režimo laikymasis. (R. Minalga)

Pagal agregatine būklė (skystas, dujos ir kietas (vienetinis ir birus));

Pagal biochemine sudėtį (organinės ir neorganinės);

Pagal apdorojimo laipsnį (žaliavos, pusgaminiai, gaminiai);

Apibendrinant galima teigti, kad kiekvienas krovinio vienetas gali būti klasifikuojamas. Tai reikia tam, kad parinkti tinkama pakavimo, transportavimo ar sandėliavimo būdą, priklausomai nuo to koks krovinys tai yra.

Be to, kad krovinį reikia pasverti, išmatuoti, suskirstyti, įpakuoti, apiforminti, prieš tai kaip pradėti krovinio transportavimą labai svarbu yra suženklinti krovini, pateikti visa informacija apie ji (siuntėja/gavėja, mase, kieki ir t.t.). Krovinio žymėjimo tikslas yra lengviau identifikuoti krovini, saugiai juos pervežti ir t.t. Žymėjimu suvienodinimas siekiamas tam, kad sumažinti kaina, sutaupo laika, greičiau vyksta tikrinimas, padidėja saugumas. (R. Palšaitis)

Informacinių užrašų (krovinio vieneto bruto ir neto masė, gabaritai, tūris);

1. Manipuliaciniai ženklai; 2. Perspėjamieji; 3. Vietų skaičius; 4. Krovinio gavėjo pavadinimas; 5. Perkrovimo stoties pavadinimas; 6. Specialus geležinkeliu ženklai; 7. Krovinio siuntėjo pavadinimas; 8. Išsiuntimo stoties pavadinimas; 9. Neto masė; 10. Bruto masė; 11. Krovinio vieneto matmenys; 12. Krovinio vieneto tūris.

Logistikos funkcija – įpakavimas privalo sudaryti sąlygas greitam krovinių apdorojimui arba šių procesų palengvinimui visose logistikos sistemos grindyse.

Taip išskiriama dvi įpakavimo rūšys – transportavimo ir pardavimo. (R. Minalga)

Įpakavimai yra skirstomi pagal tam tikrus požymius:

Pabaigoje, galima daryti išvada, kad pakavimo parinkimas yra viena iš svarbiausių krovinio vieneto paruošimo etapu. Ir nuo to ar bus tinkamai parinkta pakuote, priklauso krovinio saugumas.

Vežėjo turinčio licenciją transporto priemonė, kuri naudojama kroviniams vežti ir yra įregistruota LR išduodama atitinkanti licencija – licencijos kortelė.

Apibendrinant, galima teigti, kad dokumentacija reikalinga tam, kad butu lengviau identifikuojama transporto priemonė ir jos vežamas krovinis. Taip pat jos reikia, patvirtinant, kad krovinis ar transporto priemonė nėra vogti.

Gabenamo krovinio apibūdinimas ir maršruto parinkimas

Krovinį kuri reikia nugabenti iš Šeduvos (Lietuva) į Heidelbergą (Vokietija) yra 20 tonos lietuvišku obuolių. Transporto priemonė kuri yra parinkta nugabenti šį krovinį yra automobilių transportas. Vilkikas kuris gabens krovinį yra – SCANIA R420, 2007 m. kaina 125 000 Lt, su specialia priekabą – šaldytuvu.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (6057 žodžiai)
  • Mokykla
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 89 KB
  • Krovinio gabenimo maršrutų įvertinimas Šeduva (Lietuva) - Heidelbergas (Vokietija)
    10 - 7 balsai (-ų)
Krovinio gabenimo maršrutų įvertinimas Šeduva (Lietuva) - Heidelbergas (Vokietija). (2015 m. Rugsėjo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-marsrutu-ivertinimas-seduva-lietuva-heidelbergas-vokietija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:24