Krovinio gabenimo skirtingais maršrutais kainų apslaičiavimas


Kaip apskaičiuoti pervezimo kaina. Kaip apskaičiuoti krovinio kainą. Krovinio gabenimo savikaina. Krovinio gabenimo kaina. Temos aktualumas kroviniu gabenimas. Kroviniai gabenami įvairiais maršrutais. Kaip apskaiciuoti marsruto kaina. Apskaiciuoti krovinio parvezimo kaina. Kaip apskaičiuojamas kroviniu gabenimo kaina. Kroviniu vezimo kaina.

Transporto kursinis darbas. Krovinių vežimo maršruto iš vilniaus į miuncheną parinkimas ir įvertinimas. Įvadas. Krovinio gabenimo įvairiomis transporto rūšimis ypatumai. Transporto rūšių ypatumai. Mišrūs krovinių vežimai. Informacinės transporto sistemos. Krovinio gabenimo dokumentai. Krovinio gabenimo maršruto parinkimas ir įvertinimas. Gabenamo krovinio apibūdinimas. Kovinio gabenimo sausumos keliais įvertinimas. Multimodalinio krovinio gabenimo būdo įvertinimas. Krovinio gabenimo maršrutų palyginimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas gali būti nagrinėjamas keliais atžvilgiais. Visų pirma reikėtų paminėti jos visuomeninę reikšmę. Galima laikyti, jog logistika yra visuomenės kasdienių reikmių patenkinimo šaltinis, neatsiejama pilnaverčio gyvenimo dalis. Augant visuomenės poreikiams, krovinių gabenimas bei aprūpinimo logistika tampa bene svarbiausia pramonės šaka. Sklandžiu energijos šaltinių, žaliavų, gatavos produkcijos tiekimu yra paremta visa ekonomika, pramonė, transportas, migracinis judėjimas, net socialinis gyvenimas. Įmonėms yra svarbu patenkinti savo klientų poreikius kuo mažesnėmis sąnaudomis, todėl ieškoma įvairių medžiagų transportavimo būdų, siekiama susieti skirtingas transporto rūšis bei išnaudoti jų privalumus. Kalbant apie temos aktualumą uosto ir laivybos valdymo mokslui, reiktų paminėti, kad nei viena uosto įmonė negalėtų vykdyti savo pelningos veiklos be transporto sistemų. Uosto įmonės vadybininko darbas susiijęs su pigesnių transportavmo būdų paieškomis, bendrovių vadovai siekia kuo optimaliau išnaudoti turimus resursus, uždirbti didžiausią pelną. Temą galime laikyti aktualia ir mūsų valstybei, kadangi Lietuvai ypač svarbus artimas bendradarbiavimas su kaimyninėmis bei kitomis užsienio šalimis. Lietuvą galime laikyti tranzito šalimi, čia susikerta svarbūs transporto koridoriai tarp Rytų – Vakarų ir Šiaurės – Pietų.

Darbo objektas: krovinio gabenimas iš Vilniaus į Miuncheną.

Darbo tikslas: parinkti tinkamiausią krovinio transportavimo būdą bei maršrutą, įvertinant gabenimo kainą, laiką ir saugumą.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti įvairius krovinio gabenimo būdus, atskleisti jų privalumus ir trūkumus;

2.Apskaičiuoti krovinio gabenimo iš Vilniaus į Miuncheną skirtingais būdais laiką, kainą

bei saugumą;

3.Palyginti skirtingus krovinio gabenimo maršrutus.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 32 puslapiai (5740 žodžių)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 909 KB
  • Krovinio gabenimo skirtingais maršrutais kainų apslaičiavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinio gabenimo skirtingais maršrutais kainų apslaičiavimas. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-gabenimo-skirtingais-marsrutais-kainu-apslaiciavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:01