Krovinio (laikrodžiai) ekspedijavimas maršrutu Australija - Amsterdamas - Klaipėda


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Krovinio gabenimo schema. Krovinio ekspedicijos organizavimo schema. Krovinių ekspedicijos sutartis. Išvados. Priedai.


Tyrimo problemos aktualumas – Šiomis dienomis prekių ar paslaugų užsakymas iš įvairiausių pasaulio kampelių yra kasdienybė. Pirkėjas nori kuo greičiau gauti savo prekę, o pardavėjas – deramai aptarnauti pirkėją. Susidariusį atstumą tarp pirkėjo ir pardavėjo padeda įveikti ekspedicijos įmonės. Krovinio pervežimo organizatorius arba kitaip ekspeditorius, prisiima atsakomybę už krovinio gabenimą gavėjui.

Probleminis klausimas – kas vykdoma ekspedijuojant krovinį (Laikrodžiai ir jų dalys tik su mechaniniu rodytuvu) maršrutu Australija-Amsterdamas-Klaipėda.

Tyrimo objektas – Krovinio (Laikrodžiai ir jų dalys tik su mechaniniu rodytuvu) ekspedijavimas maršrutu Australija-Amsterdamas-Klaipėda.

Sudaryti ir aprašyti krovinio gabenimo schemą.

Padaryti ir aprašyti krovinio ekspedicinio organizavimo schemą.

Pateikti sutartį pagal kurią bus gabenamas krovinys.

Krovinių ekspedijavimas – krovinio gabenimo organizavimas ir su tuo susiję veiksmai kurie yra numatyti krovinio ekspedijavimo sutartyje.

Transportuojamas krovinys – laikrodžiai ir jų dalys tik su mechaniniu rodytuvu. Jie yra supakuojami į plastikinius maišus ir dedami į popierines dėžes. Vienoje dėžėje talpinama 10 mažesnių dėžučių kuriuose yra transportuojamas krovinys. Užsakytų dėžių kiekis yra 240 dėžių, iš viso 2400 vnt. laikrodžių ir jų dalių tik su mechaniniu rodytuvu. Visos dėžės kraunamos į 20 pėdų konteinerį, kuris pakraunamas į konteinerinį laivą išvykstantį iš Australijos jūrų uosto. Kartu su kroviniu keliauja jį lydintis dokumentai: krovinio dokumentai, konosamentas, cargo manifest, kilmės ir kokybės sertifikatas. Iš Australijos jūrų uosto konteineris gabenamas jūrų transportu į Amsterdamo jūrų uostą esantį Olandijoje. Amsterdamo jūrų uoste konteineris bus perkraunamas į kitą konteinerinį laivą kuris išvyksta į Klaipėdos jurų uostą Lietuvoje. Krovinį tuo tarpu lydi dokumentai: krovinio dokumentai, konosamentas, cargo manifest, kilmės ir kokybės sertifikatas. Ekspeditoriaus atstovo atsakomybė prasideda kai konteineris pasiekia Amsterdamo jurų uostą. Prieš konteineriniam laivui atvykstant į Amsterdamo jūrų uostą, ekspeditoriaus atstovas iš laivo agento gauna informaciją apie laivo atvykimo laiką ir krovinio būklę. Prieš atvykstant laivui, ekspeditoriaus atstovas ruošia važtaražtį ir prašymą krovai kurį ekspeditoriaus atstovas pateikia krovos kompanijai. Kai prašymas krovai patvirtinamas, pateikiama bendroji deklaracija kuri įforminama kai laivas prisišvartuoja prie krantinės.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2149 žodžiai)
  • Mokykla
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1795 KB
  • Krovinio (laikrodžiai) ekspedijavimas maršrutu Australija - Amsterdamas - Klaipėda
    10 - 10 balsai (-ų)
Krovinio (laikrodžiai) ekspedijavimas maršrutu Australija - Amsterdamas - Klaipėda. (2016 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-laikrodziai-ekspedijavimas-marsrutu-australija-amsterdamas-klaipeda.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:27