Krovinio vežimas kursinis maršrutas Marijampolė - Berlynas


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Transporto priemonės parinkimas. Krovinio pakuotė. Maršrutas. Vairuotojo darbo laikas. Eismo apribojimai Lietuvoje. Eismo apribojimai Lenkijoje. Eismo apribojimai Vokietijoje. Kelių mokesčiai. Kelių naudotojo mokestis Lietuvoje. Kelių naudotojo mokestis Lenkijoje. Kelių naudotojo mokestis Vokietijoje. Praktinė dalis. Transporto priemonės parinkimas. Vilkiko parinkimas. Puspriekabės parinkimas. Pakrovimas. Krovinio gabenimo maršrutas. Dokumentacija. Techniniai – eksploataciniai rodikliai. Finansiniai skaičiavimai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Paketo masė – tai taros, pagalbinių medžiagų bei krovinio masė. Todėl vežant krovinį skiriama:

brutto masė = krovinys + tara;

netto masė = grynoji krovinio masė.

Padėklai skirstomi į standartinius ir specialius. Standartiniai būna plokšti ir erdviniai. Padėklų konstrukcija turi užtikrinti naudojimo patikimumą ir patogumą, krovinio apsaugą. Padėklų panaudojimas sudaro galimybę aptarnauti juos įvairia krovos įranga. Be to atsiranda galimybė krauti keliais aukštais.

Pagal konstrukciją paletės būna išilginių sijų ir blokinės. Pagrindinis jų skirtumas yra tas, kad išilginių sijų paletes galima apdoroti iš dviejų pusių, o blokines – iš keturių pusių.

Pervežimo metu krovinys turi būti tinkamai pritvirtintas. Prie vienkartinio panaudojimo tvirtinimo medžiagų yra priskiriami: plieninė bei plastmasinė juosta, klijai, viela, plėvelė.

Visi kroviniai priimami vežimui turi būti paženklinti. Ženklinimas – tai įvairūs ženklai bei užrašai, kurie nurodo, kaip su kroviniu turi būti elgiamasi vežimo, sandėliavimo ir krovos darbų metu. Markiruotę sudaro pagrindiniai, papildomi, informaciniai užrašai bei manipuliaciniai ženklai. Prie pagrindinių užrašų priskiriami gavėjo ir paskirties vietos pavadinimai, prie papildomų - siuntėjo ir išsiuntimo punkto pavadinimai, prie informacinių – brutto ir netto masė, krovinio vietos matmenys, krovinio vietos tūris. Ženklinimą atlieka krovinio siuntėjas. Užrašai ant siuntos ženklinimo turi sutapti su įrašais vežimo dokumentuose.

Ženklinimas turi būti uždėtas matomoje vietoje. Jis gali būti dedamas ant popierinių, kartoninių, plastmasinių metalinių etikečių arba tiesiog rašomas ant taros.

Kroviniui pakrauti ir iškrauti naudojama krovos įranga. Ją sudaro krovos darbų bei transportavimo įrenginiai bei mechanizmai, užtikrinantys krovos darbų atlikimą. Prie įrenginių priskiriamos techninės priemonės, užtikrinančios krovinio judėjimą vertikalia ir horizontalia kryptimi.

Šiuo atveju transporto priemonė važiuoja švytuokliniu maršrutu. Iš Marijampolės į Berlyną ji vyksta pakrauta. Berlyne automobilis iškraunamas ir atgal į Marijampolę grįžta tuščias.

Krovinio gabenimo maršrutui parinkti, detalizuoti ir vizualizuoti pasitelkiama Microsoft AutoRoute programa.

Sudarant maršrutą reikia nepamiršti įvertinti prastovas muitinėse, degalinėse, krovos postuose. Be to reikia atsižvelgti į AETR konvencijos ir Reglamento (EB) Nr. 561/2006 reikalavimus, eismo apribojimus 2007 metais šalyse, kurių sienas kerta transporto priemonė.

AETR konvencija – tai Europos šalių susitarimas dėl kelių transporto priemonių ekipažų, važinėjančių tarptautiniais maršrutais, darbo. Ši susitarimas taikomas visiems tarptautiniams vežimams keliais, kai važiuojama bet kokia registruota transporto priemone.

Reglamentas EB Nr.561/2006 taikomas vežimams keliais vien tik Bendrijos viduje, kai vežama krovinius transporto priemone, kurios maksimali masė viršija 3,5 t.

Pagal užduotį pervežimas vyksta ES teritorijoje, todėl sudarant maršrutą bus vadovaujamasi reglamentu (EB) Nr. 561/2006. Pagrindinės šio dokumento nuostatos:

sutrumpintas – trumpesnis nei 45, bet ilgesnis nei 24 paeiliui einančių valandų laiko tarpas skirtas poilsiui;

kassavaitinio vairavimo trukmė negali viršyti 56 val.;

po 4,5 val. vairuotojas (jei jis nepradeda poilsio laikotarpio) turi daryti 45 min. pertrauką, kuri gali būti suskaidyta į 15 ir 30 minučių pertraukas;

Valstybinės šventės 2007 m.:

Taip pat draudžiamas eismasnuo birželio 18 d. iki rugsėjo 2d. (rugpjūčio 15 d. yra valstybinė šventė):

Esant aukštai temperatūrai, dėl kurios gali būti pažeista kelio danga, gali būti įvesti laikini apribojimai nacionaliniu arba vietiniu mastu nuo 11.00 val. iki 22.00 val. Tikslų eismo apribojimų pradžios ir pabaigos laiką bei teritoriją, kur jie bus taikomi, spaudoje paskelbs Generalinė Nacionalinių Kelių ir Automagistralių Direkcija.

A1 nuo Leverkusen vakarų sankirtos per Wuppertal, Kamen sankirtos ir Munster iki Cloppenburg sankryžos ir nuo Oyten sankryžos iki Horst sankryžos;

A4/E40 nuo Herleshausen sankryžos iki Dresden šiaurinės sankryžos;

A7 nuo Schleswig/Jagel sankryžos iki Hamburg-Schnelsen sankryžos, nuo kelio A250 atšakos (į šiaurę nuo Horst sankryžos) per Horst sankryžą, Hannover iki Kassel šiaurinės sankryžos; nuo Hattenbach sankryžos, Biebelried sankryžos, Ulm/Elchinger sankryžos ir Allgau sankryžos iki pasienio ties Fussen;

A13/E55 nuo Ortrand sankryžos iki Dresden šiaurinės sankryžos;

A13/E36 nuo Schonefeld sankryžos iki Spreewald /E55sankryžos;

A99 nuo Munich pietvakarinės sankryžos iki šių sankryžų: Munich vakarų, Munich-Allach, Munich Feldmoching, Munich šiaurė, Munich rytai, Munich pietūs ir Munich/Eschenried;

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 32 puslapiai (4895 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 375 KB
  • Krovinio vežimas kursinis maršrutas Marijampolė - Berlynas
    10 - 2 balsai (-ų)
Krovinio vežimas kursinis maršrutas Marijampolė - Berlynas. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-vezimas-kursinis-marsrutas-marijampole-berlynas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:57