Krovinio vežimas maršrutu Klaipėda - Krokuva


Logistikos kursinis darbas. Krovinių vežimo technologija kursinis darbas. Krovinio vežimas maršrutu Klaipėda - Krokuva.


Tansporto priemonės parinkimą. Priklausomai nuo krovinio svorio gali būti pasirenkamos transporto priemonės, su skirtingu ašių skaičiumi, taip pat skirtingos priekabos ar puspriekabės.

Maršrutą. Skirtingose šalyse leidžiamas skirtingas maksimalus vežimo svoris ar skirtingi reikalavimai kiekvienai transporto priemonės ašiai.

Vienetinių krovinių masę nustato jo siuntėjas ir ji pažymima vežimo dokumentuose. Masė nustatoma svėrimo arba skaičiavimo būdu. Patikrinus krovinio svorį muitinės pareigūnams ir neatitikus jam krovinio dokumentuose, vežėja gali gauti nemažą baudą, o krovinys gali būti sustabdytas.

Krovinio pervežimui pasirinkau Schwarzmueller SPA 3/E trijų ašių užuolaidinę puspriekabę, kuri yra tvirtesnė nei tentinė puspriekabė.

2.3.2 Markiravimas

Krovinio pakuotė yra kieta, tai krovinys bus guldomas ant šono ir dedamas ant nestandartinės paletės, kurios matmenys 1000 x 800 mm, o aukštis 140 mm.

Ant paletės bus dedamos 3 krovinio dėžės. Bendras krovinio ir paletės aukštis bus 3 * 0,8 + 0,14 = 2,54 m, o svoris 3 * 100 + 24 = 324 kg. Krovinys su palete bus sutvirtintas plieninėmis juostomis, kurios svers dar 2 kg. Taigi vieno krovos vieneto masė bus 326 kg.

į ilgį: 13 palečių po 1000 mm, (liks neišnaudota apie 0,6 m puspriekabės ilgio).

Į puspriekabę tilps 39 paletės (krovos vienetai), taigi 117 dėžių su kroviniu. Bendras krovinio svoris bus 12714 kg.

Krovinio svoris bus tolygiai išdėstytas beveik per visą puspriekabės grindų plotą. Tada krovinys bus sutvirtintas diržais ir atrama gale prie durų. Pakrovimu ir tvirtinimu rūpinsis krovinio siuntėjas. Vairuotojas pradėdamas važiuoti patikrins ar krovinys pakrautas ir sutvirtintas pagal taisykles ir reikalavimus, taip pat patikrins ar viskas atitinka dokumentus.

Keliamosios galios koeficientas nėra didelis, nes krovinio svoris yra sąlyginai mažas, o tūris didelis, todėl paskaičiuosiu tūrio išnaudojimo koeficientą:

=(2.54*1*0.8)*39/(13.6*2.48*2.71)=79.25/91.4=0.87 (2)

Klaipėda – Augustavas. Atstumas 362 km ir vairavimo laikas apie 4,5 valandos. Augustave bus daroma 45 min pertrauka, kurios metu vairuotojas papietaus ir pailsės. Į kelią vėl bus pajudėta apie 14:45.

Grojece vairuotojas nepertraukiamai ilsėsis nuo 19:15 iki 06:15. Vairuotojas sustos stovėjimo aikštelėje ir nakvos stovinčioje mašinoje.

Grojec – Krokuva. Atstumas - 249 km. Šis kelias bus įveiktas per maždaug 3 h 45min. Taigi išsikrovimo vietoje automobilis bus apie 10:00. Iškrovimo vietoje – Krokuvoje – krovinys bus iškrautas per 2 h per kurias vairuotojas turės pertrauką pietums ir poilsiui, tada apie 12:00 vairuotojas išvažiuos atgal.

Kolbiel – Suvalkai. Atstumas 286 km, važiavimo laikas 4,5 valandos. Suvalkuose vairuotojas turės 45 minučių pertraukėlę.10:15 pajudės Klaipėdos link.

Važiuojant į priekį bus stojama pertraukai Augustave, nakvynei Grojece ir paskutinė poilsio pertrauka bus Krokuvoje, krovinio iškrovimo metu.

Važiuojant atgal nakvynei bus sustota Kolbielyje, o poilsio pertrauka bus daroma Suvalkuose.

Vilkikas DAF XF105 su kroviniu, šimtui kilometrų užmiestyje naudoja apie 33 l kuro, o be krovinio apie 29 l. Mieste atitinkamai 37 l ir 33 l.

Važiuojant į Krokuvą, su kroviniu buvo nuvažiuota 916 km ir vidutiniškai buvo sunaudota 34,5 l kuro šimtui kilometrų, taigi kelionei su kroviniu viso buvo sunaudota 316 l kuro.

Krovinio vežimas maršrutu Klaipėda - Krokuva. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-vezimas-marsrutu-klaipeda-krokuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:24