Krovinio vežimo organizavimas maršrutu Vievis - Maskva


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Transporto rūšies parinkimas. Transporto priemonės parinkimas. Pakavimas ir krovos darbai. Maršruto parinkimas. Krovinio vežimo teisinis reguliavimas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Šiame darbe bus nagrinėjamas lengvųjų automobilių vežimas maršrutu Vievis – Maskva, kelių ir geležinkelių transportu. Bus plačiau aptariama pasirinktų transporto rūšių privalumai vežant šiuo maršrutu, aprašomi pakavimo bei krovos darbai, aptariama svarbiausia reikalinga dokumentacija. Darbą atliko visi 4 grupėje paskirti studentai, visų indėlis buvo vienodas.

Darbo tikslas – parinkti optimaliausią maršrutą ir gabenimo būdą vežant krovinį (lengvuosius automobilius) iš Vievio į Maskvą, patiriant kuo mažesnes sąnaudas.

Šiuo metu populiariausi ir labiausiai naudojami šie transportavimo būdai:

Šiame darbe pasirinkti du alternatyvūs ir savarankiški gabenimo būdai - tai kelių ir geležinkelių transportu. Šie gabenimo būdai pasirinkti dėl to, kad duotu maršrutu automobilių gabenimas priklauso nuo automobilių skaičiaus. Vežant daugiau nei dešimt automobilių labiau verta rinktis geležinkelio transporto paslaugas. Kitu atveju ypač kai reikia krovinį vežti nuo durų iki durų verta rinktis kelių transportą.

Gabenant naujus lengvuosius automobilius autovežiu, būtina juos tinkamai paruošti, „supakuoti“. Lengvai pažeidžiamos dalys, tokios kaip variklio dangtis, stogas, stiklai ir pan. dažniausiai būna uždengiamos specialia apsaugine plėvele apsaugančia nuo įbrėžimų. Taip pat gali būti nuimamos tam tikros išorės apdailos detalės, trukdančios užvaryti transporto priemonę ant autovežio.

Norint vežti lengvuosius automobilius, primygtinai rekomenduojama naudotis tik tokiais autovežiais, kurie yra specialiai skirti šiam tikslui. Rekomenduojama, kad autovežių gamintojai pateiktų vežamų automobilių tvirtinimo rekomendacijas, kurios būtų specialiai parengtos atitinkamam autovežiui. Taigi, toliau trumpai apžvelgsime svarbiausius lengvųjų automobilių tvirtinimo autovežiuose specifiką.

2 vnt. kaladėlių ir 2 vnt. diržų ant abiejų galinių automobilio ratų;

Kelių transportu krovinys vežamas gerais regioniniais keliais norint nepažeisti krovinio bei pačio autovežio. Pagal sudaryta vairuotojo važiavimo laiką (1 lent.) preliminariai planuojama išvykti 16 h. Sustojimai vyksta pagal numatytas AETR darbo ir poilsio režimo taisykles. Kas 4,5 h stojama 45 min. pertraukėlėms ir kas 9 h miegui. Maršruto pabaigoje nuspręsta prailginti vairuotojo dienos vairavimo laiką nuo 9h iki 10h tam, kad nedaryti papildomo sustojimo miegui likus apie 25 km iki atvykimo punkto. Iš viso krovinio vežimas turėtų trukti apie 32 h.

Geležinkeliais vežamo krovinio vežimo laiką tiksliai paskaičiuoti gana sunku, tačiau jei traukinio sąstato vidutinis greitis būtų apie 60 km/h, o nenumatytų ilgų sustojimų nebūtų tai krovinys galutinį punktą galėtų pasiekti per 16 h. Tai būtų kur kas greičiau nei vežant kelių transportu.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (2452 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1067 KB
  • Krovinio vežimo organizavimas maršrutu Vievis - Maskva
    10 - 4 balsai (-ų)
Krovinio vežimo organizavimas maršrutu Vievis - Maskva. (2015 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-vezimo-organizavimas-marsrutu-vievis-maskva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:58