Krovinio (žuvis) savybių aprašymas ir tinkamos taros (pakuotės) parinkimas


Logistikos kursinis darbas. Technologijų brandos egzamino darbas aprašas. Santrauka. Įvadas. Techninė užduotis. Projektavimas. Idėjos paieška, raktiniai žodžiai / sąvokos analogai, jų analizė, apibendrinimas Idėjos įgyvendinimo etapai. Krovinio parinkimas ir jo apibūdinimas. Krovinio savybių aprašymas. Krovinio matmenų pateikimas ir apskaičiavimas. Taros (pakuotės) tipo pateikimas ir aprašymas. Taros (pakuotės) tinkamas ženklinimas. Krovinio krovos technologija sandėlyje. Krovinio sandėliavimo dokumentacija. Saugios krovinio sandėliavimo sąlygos. Išvados. Informacijos šaltiniai. Spausdinti informacijos šaltiniai. Elektroniniai informacijos šaltiniai. Priedai.


Kompiuteris, interneto prieiga, spausdintuvas, logistikos laboratorija, teisės aktai, mokymo priemonė: vadovėliai A. Jaržemskis, V. Jaržemskis ,,Krovininis transportas‘‘ ir kt.

Paletė – tai padeklas pervežti arba statyti sandelio kroviniams.

Ženklinimas – tai išsami informacija, prekės ženklas, komercinis pavadinimas, paveikslėliai arba simboliai, nurodyti ant pakuotės, dokumente, pastaboje (įspėjime), etiketėje, žiede ar lankelyje.

Pasirinkau aprašyti krovinį – šaldytą žuvį. Šaldyta žuvis reikalauja tam tikros temperatūros, drėgmės ir ventiliacijos sąlygų. Žuvis turi buti gerai užšaldyta. Jeigu ji nepasiekia reikiamos temperatūros (dažniausiai -18 laipsnių), tranportuojama žuvis gali sugesti. Transportuojant žuvį, turi buti pastoviai tikrinama jos temperatūra. Stuksenant, tinkamai užšaldyta žuvis turi skambeti kaip mediena. Transportuojant šaldytą žuvį, galimas 1-2% krovinio svorio praradimas.Prieš žuvies pakrovimą transportavimui, rašytinis šaldymo nurodymas turi būti gautas iš siuntėjo, į kurį turi būti atsižvelgiamą visa likusį transportavimo laiką. Prieš pakraunant šaldytą žuvį į refrižeratorių, jis jau turi būti atšaldytas iki reikiamos temperatūros.

Baltymo ir vandeninio turinio procesai vis dar tęsiasi temperatūroje taip žemai kaip - 10°C, užšaldyta žuvis turi visada būti temperatūroje žemiau - 18°C. Konteineriai turi būti tinkamai iš anksto aušintas anksčiau krovimo. Jie turi būti maždaug temperatūroje bent jau - 18°C. Reikalinga kelionės temperatūra turi būti palaikyta visada todėl, kad tai yra tiktai tokiu būdu, kad mikroorganizmų veikla atvyksta į sustojimą. Temperatūriniai matmenys turi būti įvykdyti ir įrašyti vienodais tarpais.

Kelionės temperatūra turi būti palaikoma pastoviai, kadangi temperatūros pakitimai gali būti kristalizacijos iš naujo priežastis, būdami ledinių kristalų vystymosi priežastis. Temperatūros pakitimai yra jungti su nuolatiniu mažu atšildymu ir šalčiu iš naujo. Kadangi maži lediniai kristalai turi aukštesnį garo spaudimą negu didesni vieno dolerio banknotai, jie ištirps greičiau, kai temperatūra pakils, tuo metu, kai ant to paties padarinio aušinimo reiškia, kad vanduo yra lengvatiniai padėtas kaip ledas ant didesnių ledinių kristalų. Tai todėl sukelia vystymąsi ledinių kristalų, dėl kurių greitai užšaldyta žuvis vis daugiau ir daugiau ima ant pasirodymo lėtai užšaldytos žuvies ant laikymo. Dideli lediniai kristalai pramuša ląstelės sienas, dėl kurių, ant atšildymo, ląstelės skysčiai (lašas) išsigelbėjimas, sukeldamas skirtingą naudos sumažėjimą vertina.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2307 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 453 KB
  • Krovinio (žuvis) savybių aprašymas ir tinkamos taros (pakuotės) parinkimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Krovinio (žuvis) savybių aprašymas ir tinkamos taros (pakuotės) parinkimas. (2015 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/krovinio-zuvis-savybiu-aprasymas-ir-tinkamos-taros-pakuotes-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:15