Krovinių gabenimas


Logistikos referatas.

Įvadas. Teorinė krovinių gabenimo vandens transportu logistikos analizė. Krovinių gabenimo vandens transportu logistikos apibrėžimas. Krovinių vandens transportu logistikos valdymas (planavimas ir organizavimas). Krovinių gabenimo vandens transporto logistikos veiklos valdymo ypatumai. Krovinių gabenimo vandens transportu logistikos ryšiai logistikos grandinėje. Empirinė krovinių gabenimo vandens transportu logistikos analizė. Klaipėdos valstybinis jūrų uostas. Būtingės terminalas. Krovinių gabenimo vandens transportu logistikos analizės rezultatai ir pasiūlymai. Išvados. Literatūros sąrašas. Diagrama Krovos dinamika Klaipėdos uoste. Diagrama Klaipėdos uosto krovinių struktūra 2014 metai. Diagrama Konteinerių krovos dinamika Baltijos šalių uostuose.


Nuo senų senovės žmonės prekiavo, keliavo vandens transportu, tuo metu tai buvo patogiausia transporto priemonė kroviniams, prekėms gabenti. Anksčiau keliauti ir prekiauti trukdydavo mažos keliautojų geografinės žinios, o didžiausia kliūtis buvo besikeičiantys metų laikai ir oro sąlygos. Krovinių transportavimas vykdomas šalies vandenų keliais ir jūromis. Krovinių gabenimas jūra vertinamas dėl itin mažų transportavimo kaštų ir nenutrūkstamo krovinio judėjimo visą parą. Transportavimas vykdomas nepriklausomai nuo oro sąlygų ir metų laiko. Krovinių transportavimas vandeniu yra vienas ekonomiškiausių būdų, rekomenduojamas tuo atveju, kai krovinio gabenimo laikas neatlieka lemiamo vaidmens. Laivais transportuojami standartiniai ir šių reikalavimų neatitinkantys kroviniai, o itin didelė keliamoji galia leidžia plukdyti sunkius ir didelių gabaritų krovinius. Patikimi konteineriai apsaugo nuo fizinių pažeidimų ir leidžia transportuoti įvairios agregatinės būsenos produktus, t. y. kietas, birias ir skystas medžiagas. Įvertinus atskiro krovinio kiekį ir individualius jo išmatavimus, parenkami skirtingo dydžio transportavimo konteineriai.

Darbo tikslas: Pristatyti krovinių gabenimo vandens transportu logistikos veiklos analizę.

Krovinių vandens transportu logistikos paskirtis – teikti vandens transporto paslaugas nuosavomis ar nuomojamomis vandens transporto priemonėmis. Vandens transporto sistemą sudaro:

Vandens transportas yra svarbi tarptautinio transporto rūšis, populiari užsienio prekyboje, ypač tarpkontinentiniuose krovinių gabenimuose. Jūrų transporto rūšies privalumai yra:

gabenti galima ilgais nuotoliais masinius krovinius;

• ribotas kelių ilgis ir mažas pristatymo greitis (eismo greitį vidaus vandens keliuose vis dėlto tenka riboti);

Krovinių vandens transportu logistikos valdymas (planavimas ir organizavimas)

Visų pirma, norime paminėti, kad vandens transportas yra vienas iš patogiausių krovinių gabenimo priemonių. Už saugų krovinio gabenimą atsakingas laivo kapitonas. Valdymo sistemos:

Navigacijos priemonės. Antžeminiais kryptiniais radijo siųstuvais laivui siunčiami signalai. Kapitonas naudojasi prietaisais, kurie priima tuos signalus ir parodo tikslias laivo koordinates. Kadangi siųstuvai įrengti tam tikrose vietose, jūrų uostą, į kurį turi nuplaukti,

Šiuo metu įgyvendinami planai dar labiau pagerinti krovinių gabenimą vandens transportu valdymą. Klaipėdos uosto direkcija sieks padaryti uostą patrauklų, saugų plaukioti laivams, patogų krauti ir sandėliuoti krovinius bei gebantį konkuruoti su kitais rytinės Baltijos uostais. Tai manau turėtų būti kiekvieno uosto tikslai.

Krovinių gabenimo vandens transportu logistikos ryšiai logistikos grandinėje

Šiuolaikinis tiekimo grandinės valdymo suvokimas skiriasi nuo integruotos logistikos vadybos suvokimo, kad ir kaip plačiai logistika būtų apibrėžiama. Pirmaujančių įmonių vadovų supratimu tiekimo grandinės valdymas apima daugiau nei pati logistika, tai gali būti visų verslo procesų valdymas. Tiekimo grandinės valdymas nėra vien tik logistikos procesas, tai visi verslo procesai.

Empirinė krovinių gabenimo vandens transportu logistikos analizė

Visų pirmiausiai atliekant empirinę krovinių gabenimo vandens transportu logistikos analizę įvertinome krovinių gabenimo vidaus vandens transportu ir jūrų transportu įvykdytus krovinių vežimus Lietuvoje.

Toliau analizavau uostus,kurie gabena krovinius, išskyriau du uostus, kurie užsiema tuo Lietuvoje:

Taip pat pagal Lietuvos Statistikos Departamento duomenis atlikau nemažai stebįjimų kaip kito Klaipėdos valstybinio jūrų uosto veikla, bet naudingiausi statistiniai duomenys buvo pateikti Klaipėdos uosto oficialiame internetiniame puslapyje. 1 diagramoje matome, kad Klaipėdos uoste nuo 1999 metų iki 2014 metų krovinių ir perkrovimų daugėjo. Lyginant 2014 metus ir 1999 metus, krovos darbų išaugo kone trigubai. Mano nuomone, to priežastis Klaipėdos jūtų uosto plėtra, bendradarbiavimas su tarptautinėmis organizacijmis ir įmonėmis.

  • Logistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2993 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 1074 KB
  • Krovinių gabenimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Krovinių gabenimas. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-gabenimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:27