Krovinių krovimo technika ir jos paskirtis


Krovos iranga ir jos naudojimas. Krovimo iranga. Kroviniu krovimo technikos paskirtis. Kroviniu krovimo iranga. Ožiniai kranai. Konteineriu vezimo technika. Autokrautuvai stabdziu sistema. Kursiniai darbai gelezinkeliu irenginiai. Terminalų paskirtis. Biriu vagonu krovimo technika.

Transporto kursinis darbas. Įžanga. Krovinių krovimo technika ir jos paskirtis. Krovos įranga. Ožinis kranas. Ožiniai kranai su bėgine važiuokle. Ožiniai kranai su pneumatine ratine važiuokle. Elektro krautuvas. Krautuvai su viršutinės dalies griebtuvais. Krantinės ožiniai kranai perkrautuvai. Autokrautuvas su teleskopine lazda. Riedantysis plentas. Išvados.


Skirtingiems kroviniams turi būti taikomos skirtingos technologijos ir dažnai vieno tipo krovos vienetai negali būti aptarnaujami ta pačia krovimo įranga. Iki šiol labai trūksta skirtingų sistemų, o kartais net ir tos pačios sistemos vidaus grandžių suderintumo. Plėtojamos įvairios kombinuotojo transporto sistemos, koriose sujungiamos geriausios geležinkelio, vandens ir kelių transporto savybės.

Siekiant palengvinti intermodalinio transporto plėtra mažesniuose miestuose arba sukurti tankesnį jo tinklą, bandoma naudoti horizontaliojo krovimo technologijas. To pavizdys – bimodalines puspriekabes.

-Puspriekabės, naudojant dvimodalę technologiją;

-Puspriekabės specialiais geležinkelio vagonais;

-Puspriekabės ir autotraukiniai Ro-Ro tipo laivais;

Nepaisant to, kad per pastaruosius 30 metų sukurta daugybė naujų krovimo technologijų, intermodaliniai terminalai visame pasaulyje labai panašus – keleta gelezinkelio kelių ir autokelių terminale aptarnauja ožinis kranas. Dideliuose ir sudėtinguose terminaluose yra perkraunami įvairių tipų vienetiniai kroviniai, o sąnaudos turi būti paskirstomos didesniems krovimo darbų apimtims. Traukiniai terminale dazniausiai būna tol, kol visiškai suformuojami, jie tiesiogiai kursuoja tarp terminalu. Ten, kur intermodaliniai srautai yra maži, tarp išvykimo ir atvykimo terminalu galimas tarpinis vagonų rūšiavimas.

Kroviniams perkrauti tarp geležinkelio vagonų ir sunkvezimių taikoma net keletas technologijų. Dideliuose terminaluose labiausiai paplites vertikalusis vienetiniu krovinių perkėlimas nuo vienos transporto priemonės ant kitos.

Tradicinę įranga sudaro ožiniai kranai, autokrautuvai su pakėlimo šakėmis ir dideli atsvariniai autokrautuvai su teleskopine strėle.

-Konteineriai lėktuvais;

-Konteineriai laivais;

-Konteineriai ir keičiamieji kėbulai vežami ant plokščiūjų geležinkelio vagonų – platformų;

-Konteineriai autotransportu;

Ir termodaliniame transporte dažniausiai naudojamos šios technologijos ir transporto rūšys:

-Autotraukinių ant specialių geležinkelio vagonų (Riedantysis plentas).

Siekiant palengvinti intermodalinio transporto plėtrą mažesniuose miestuose arba sukurti tankesnį jo tinklą, bandoma naudoti horizontaliojo perkrovimo technologijas. To pavyzdys yra bimodalinės puspriekabės, „Ro-Ro“ laivai transportuojantys autotraukinius ar puspriekabes.

Krovinių krovimo technika ir jos paskirtis. (2012 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-krovimo-technika-ir-jos-paskirtis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:36