Krovinių pervežimai


Vadybos kursinis darbas. Turinys. Įvadas. I skyrius. Bendra įmonės charakteristika. Nuosavybės forma ir valdymo struktūra. Personalas. Veiklos licencijavimas ir reglamentavimas. Įmonės veiklos sritys. Marketingas. Kokybės valdymas ir kontrolė. Išorinė aplinka. Konkurentai. Partneriai. Klientai. Įmonės ssgg analizė. Ii skyrius. Krovinių vežimų organizavimas. Tarptautinės krovinių vežimą reglamentuojančios konvencijos. Transporto priemonių parkas. Transporto priemonių skaičiaus nustatymas. Transporto priemonių parinkimas. Aptarnaujami maršrutai. Užsakymų priėmimas ir krovinių vežimo sutarties sudarymas bei vygdymas. Dokumentai. Krovinio. Transporto priemonės. Vairuotojo. Krovinių įpakavimo, markiravimo ir kiti specifiniai jų vežimo reikalavimai. Vairuotojo darbo ir poilsio laikas. Reisų pajamų ir išlaidų pagal atskirus maršrutus skaičiavimas;. Per kalendorinius metus atliktų krovinių vežimų finansinis režultatų paskaičiavimas;. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros šaltiniai.


Kursiniame darbe nagrinėsiu A. Trinkūno agroserviso “Agrenta” krovinių vežimų organizavimą kelių transportu tarptautiniais maršrutais.

A. Trinkūno agroservisas “Agrenta”- individuali įmonė, įsteigta 1998 m. Įmonės savininkas Algis Trinkūnas.

A. Trinkūno agroservise „Agrenta“ dirba 82 darbuotojai: įmonės savininkas, 1 vyr. buhalterė, 1 buhalteris, 1 apskaitininkė, 1 vyr. vadybininkas, 3 vadybininkai, 52 vairuotojai- ekspeditoriai, 2 pagalbinės darbininkės, 11 šaltkalvių- remontininkų, elektrikas, 2 suvirintojai, 4 traktorininkai, 1 statybininkas ir 1 ekskavatorininkas.

Vyr. buhalterė (vyriausioji finansininkė) – įmonėje atlieka savalaikį finansinių ir mokestinių ataskaitų teikimą valstybinėms institucijoms, teikia valdymo ir finansines ataskaitas įmonės savininkui, analizuoja įmonės finansinės veiklos rezultatus ir siūlo priemones tų rezultatų gerinimui, dalyvauja sudarant įmonės biudžetą ir kontroliuoja jo vykdymą, valdo pinigų srautus. Pavaldi įmonės savininkui.

Apskaitininkė- šis asmuo atsakingas už krovinių važtaraščių apskaitą, vežimų pelningumo skaičiavimą, vairuotojų ataskaitų už komandiruotes tvarkymą, išlaidų skaičiavimą, kuro sandėlio apskaitą (pajamavimą, nurašymą ir t.t); išskaitų už pereikvojimus vygdymą; vairuotojų darbo ir poilsio rėžimų apskaitą, tabelių pildymą, tachografo kortelių sisteminimą, apskaitą. Kadangi įmonės savininkas neturi profesinės kompetencijos pažymėjimo (Priedas Nr. 5), apskaitininkė yra ir asmuo, vadovaujantis licencijuojamai transporto veiklai. Pavaldi įmonės savininkui, bendradarbiauja su vyr. vadybininku.

Vyr. vadybininkas- kontroliuoja kitų vadybininkų darbą, atsakingas už naujų klientų paiešką, ir ryšių, su esamais palaikymą. Pavaldus įmonės savininkui, bendradarbiauja su apskaitininke.

Įmonėje dirba 3 vadybininkai. Kiekvienas jų yra atsakingas už tam tikrą veiklos sritį: pirmasis vadybininkas organizuoja krovinių vežimus vietiniais maršrutais ir atsakingas už pakrovimus iš Lietuvos į Skandinavijos šalis (eksportas); antrasis vadybininkas atsakingas už vežimus iš Skandinavijos šalių į Pabaltijo šalis (importas); trečiasis- kontroliuoja tarptautinius vežimus Europoje (Lietuva- Skandinavija- Italija).

Vairuotojai-ekspeditoriai – įmonėje dirbantys vairuotojai yra patyrę, turi CE kategorijas, skaitmenines tachografo korteles, kai kurie yra išklausę ADR vairuotojų rengimo kursus ir turi pažymėjimus, leidžiančius vežti pavojingus krovinius.

Pagalbinės darbininkės atsakingos už aplinkos tvarkos palaikymą, biuro patalpos švarą, šaltkalviai remontininkai, suvirintojai ir elektrikas rūpinasi automobilių parko techninės būklės tinkamumu, atlieka remonto darbus, traktorininkai ir ekskavatorininkas dirba žemės ir tvenkinių kasimo, bei žemės stumdymo darbus (žr. įmonės veiklos sritys).

Kadangi automobiliai yra padidinto pavojaus šaltinis, transporto veikla yra licencijuojama.

4. TARYBOS REGLAMENTAS dėl kai kurių su kelių transportu susijusių socialinių teisės aktų suderinimo 3820/85/EEB ir kiti.

Sparčią mūsų vežėjų integraciją į gabenimą krovinius tarptautiniais keliais taipogi sąlygojo šalies savalaikis prisijungimas prie pagrindinių daugiašalių sutarčių (konvencijų):

1. Europos šalių susitarimo dėl kelių transporto priemonių ekipažų, važinėjančių tarptautiniais maršrutais, darbo (AETR);

2. Muitinės konvencijos dėl tarptautinio krovinių gabenimo su TIR knygelėmis (1975 m. TIR konvencija);

Pagrindinė A. Trinkūno agroserviso “Agrenta” veikla- tarptautinių krovinių vežimas tarp Pabaltijo ir Skandinavijos šalių. Taip pat organizuojami vežimai iš Skandinavijos į Europą ir atgal.

-Suvirinimo darbais- Ratų montavimo darbais- Smėliavimu- Dažymu- Autovežių platformų pritaikymu,  keitimu, restauravimu- Savivarčių kėbulų uždėjimu- Variklių remontu- Variklių keitimu kitais, pritaikymu- Aukšto slėgio žarnų gamyba- Tekinimo darbais

- Autobokštelių 14m, savivarčių sunkvežimių su kranu, žemės kasimo technikos, buldozerių, minikrautuvų Bobcat; vandens motopompų (bendzininių) nuoma

- Įvairaus dydžio tvenkinių kasimu, ežerų pakrančių valymu, žemių išstumdymu bei išvežimu.

Krovinių pervežimai. (2013 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-pervezimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:10