Krovinių projektų mechanizavimo įtaka transporto priemonių našumui


Logistikos kursinis darbas. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Kraunamo krovinio analizė. Transporto priemonės parinkimas. Vilkiko Parinkimas. Puspriekabės parinkimas. Krovinio pakrovimo technologija. Parenkama technika krovinio pakrovimui. Auto krautuvo našumas ir pakrovimo laikas. Krovinio tvirtinimas. Krovinio iškrovimo technologija. Krovinio iškrovimo mechanizmas. Hidraulinio krautuvo našumas ir pakrovimo laikas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


AKTUALUMAS. Krovinių vežimas – pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiantis didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas, įpakavimas, taip pat krovinio pakrovimas, iškrovimas ir kitos. operacijos reikalingos saugiai, patikimai ir laiku pervežti krovinį. Norint patikimai atlikti šias operacijas, reikalingi skaičiavimai ir priemonės, kurios kiekvienam kroviniui yra skirtingos.

Darbo objektas: Krovinių projektų mechanizavimo įtaka transporto priemonių našumui

Darbo tikslas: Išanalizuoti krovinio pakrovimą iškrovimą ir tvirtinimą

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti pervežamą krovinį

Parinkti tinkamą transporto priemonę kroviniui gabenti

Parinkti tinkamą pakrovimo mašiną, bei apskaičiuoti krovinio pakrovimo laiką ir mašinos našumą

Parinkti tinkamą krovinio tvirtinimą ir apskaičiuoti transporto priemonės ašių apkrovas

Parinkti tinkamą iškrovimo mašiną, bei apskaičiuoti krovinio iškrovimo laiką ir mašinos našumą

Pagal 1 paveikslą krovinys priklauso baigtos gamybos kietos medžiagos vienetams. Parinktas pervežti krovinys yra šaldytuvai.

Šis šaldytuvas yra vienerių durų, jo svoris yra 51 kg, aukštis 122,1 cm, ilgis 54,2cm, o plotis 54,2cm., o jo lentynos stiklinės. Šių duomenų pagalba bus galima sužinoti kiek šaldytuvų tilps į puspriekabę.

Tik perėmus krovinį iš kliento ir ruošiantis vykdyti kitas operacijas reikia patikrinti krovinio ženklinimą, kuris pavaizduotas 3 paveiksle.

Atsižvelgiant į vežamą krovinį, galima teigti jog krovinys bus paženklintas ženklų rinkiniu, kuriame bus pavaizduota atsargiai dūžtantys, tiesiogiai kabliais nekabinami, dėti ne daugiau kaip vienu aukštu ir viršus, nevartyti.

Pasirinktas modelis yra 2007 metų DAF XF105-460 4x2 atitinkantis Euro 5 reikalavimus Vilkiko variklio galia 460 kW, kurios pilnai užtenka važinėti po Europos šalis, o jeigu reikia ir pro kalnuotus kelius. Taip pat jis turi du kuro bakus vieną 460 litrų, o kitą 820 litrų baką, nes vienoje pusėje mažai vietos dideliam kuro bakui. Iš viso kuro telpa 1280 litrų.

Dėl paprasto puspriekabės tento nuėmimo ir uždėjimo bus sutaupomas laikas pakrauti, jinai pavaizduota 5 paveiksle. Jos matmenys iš pločio kroviniui krauti yra 2,480 metro, o puspriekabės vidaus ilgis yra 13,620 metro, puspriekabė sveria 6,5 tonos.

Parinktam kroviniui pakrauti derėtų parinkti padėklus, ant kurių bus uždedamas krovinys, kad būtų krovinys stabilesnis, jį būtų paprasčiau krauti ir kraunant apsaugotų krovinį nuo nubrozdinimų ir kitų sužalojimų, padėklai pavaizduoti 6 paveiksle.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2270 žodžių)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 568 KB
  • Krovinių projektų mechanizavimo įtaka transporto priemonių našumui
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinių projektų mechanizavimo įtaka transporto priemonių našumui. (2016 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-projektu-mechanizavimo-itaka-transporto-priemoniu-nasumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:39