Krovinių ruošimas važiavimui


Logistikos konspektas. Krovinių ruošimas vežimui. Tara ir krovinių markiravimas. Markiravimas. Tara. Vežant vienetinius krovinius dideliais atstumais jie markiruojami. Markiravimas. Vežamo krovinio žymėjimo tikslas. Ar ne per daug informacijos? Ankstyvesnio žymėjimo standartizavimo pasekmės. Krovinių žymėjimo standartizavimo pasekmės. Kai kurie reikalavimai standartizuotam žymėjimui. Žymėjimo klasifikavimas. Manipuliaciniai ženklai. Manipuliacinis žymėjimas. Pavojingų krovinių žymėjimas. Šie duomenys nurodomi. Papildomuose užrašuose nurodoma. Transprto markiruotės užrašai. Markiruotė užrašoma tiesiogiai ant įpakavimo dėžės. Transportavimo markiruotės išdėstymas. 1 -manipuliaciniai ženklai 2- perspėjamieji užrašai. Brūkšniniai kodai. Brūkšninių kodų privalumai. Brūkšninių kodų rūšys. Kitos brūkšninių kodų rūšys. Prekių siuntos ženklinimo pavyzdys. Transportinės etiketės. Transportinės etiketės pavyzdys. Kitos brūkšninių kodų pritaikymo galimybės.


Pagal standumo laipsnį: standi ( dėžė, statinė ), pusiaustandi ( pintinė ), minkšta ( maišai, ryšuliai, elastingi apvalkalai ).

Sumažėjo kaina. Kiekvienas rašmuo, skaitmuo pašalintas nuo krovinio pakuotės, taupo laiką ir pinigus žymint produktus, spausdinant dokumentus, perrašant informaciją ir naudojant informacines sistemas. Greitesnis tikrinimas. Sumažėjo dokumentų kiekis. Tai leido greičiau apžiūrėti krovinius ir padidinti grynųjų pinigų cirkuliaciją. Padidėjo saugumas. Tarptautinių – atpažįstamų simbolių naudojimas žymėjimui ir perspėjimams padidino saugumo užtikrinimą.

Nesutrinkantis prekių pristatymas. Sumažėjęs simbolių skaičius ant pakuotės padeda išvengti nesusipratimų ir sunkumų krovinį pristatant gavėjui. Atlikus detalų tarptautinį tyrinėjimą (Prancūzija, D. Britanija, Švedija, Japonija, USA, Vokietija, Australija ir kt. ) bendradarbiaujant su ISO ir ICHCA (International Cargo Handlig Co-ordination Association ) buvo sutarta: Standartizuoti siunčiamų krovinių žymėjimus ir dokumentus; Naudoti tik būtinus informacinius žymėjimus ant pakuočių.

Simbolių skaičius ant pakuotės neturi viršyti 10 eilučių ir 17 simbolių eilutėje.

Transportavimo markiruotės išdėstymas :1 -manipuliaciniai ženklai; 2- perspėjamieji užrašai; 3- vietų skaičius ir vietos eilės numeris siuntoje; 4- krovinio gavėjo pavadinimas siuntimo punkte; 5- perkrovimo stoties pavadinimas; 6- geležinkelio markiruotė; 7- krovinio siuntėjo pavadinimas; 8- išsiuntimo stoties pavadinimas; 9- masė neto; 10- masė bruto; 11- krovininės vietos dydis; 12- krovininės vietos tūris.

EAN-8 - tai EAN-13 kodo sumažinta forma. Šis kodas naudojamas tada, kai prekė yra per maža EAN-13 kodui (pvz. cigaretėms, kramtomai gumai, saldumynams, parfumerijai). UPC-A - tai brūkšniniai kodai plačiai naudojami JAV bei Kanadoje, naudojami tiem patiems tikslams lygiagrečiai su EAN-13 kodu. UPC-E - sumažinta UPC-A kodo forma, skirta smulkiems daiktams žymėti.

  • Logistika Konspektai
  • 2014 m.
  • 41 puslapis (1447 žodžiai)
  • Logistikos konspektai
  • MS PowerPoint 383 KB
  • Krovinių ruošimas važiavimui
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinių ruošimas važiavimui. (2014 m. Lapkričio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-ruosimas-vaziavimui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:58