Krovinių srautų judėjimo ir krovinių maršrutų sudarymo vertinimas praktikos ataskaita


Logistikos praktikos ataskaita. Įvadas. Uab ,,logipolijos vagonai“ įmonės veiklos procesų vertinimas. Įmonės pristatymas. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonės teikiamų paslaugų analizė. Įmonės rinkos analizė. Uab ,,logipolijos vagonai“ logistiniai srautai. Uab ,,logipolijos vagonai“. Materialieji srautai įmonėje. Informaciniai srautai įmonėje. Finansiniai srautai įmonėje. Uab ,,logipolijos vagonai“ materialiųjų srautų valdymo tyrimas. Uab ,,logipolijos vagonai“. Tyrimo metodika. Tyrimo duomenų analizė ir vertinimas. Racionalaus maršruto pasirinkimas. Maršruto žemėlapių rengimo ir materialiųjų srautų judėjimo organizavimo vertinimas. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedai. Uab ,,logipolijos vagonai“ įmonės veiklos procesų vertinimas. Įmonės. Uab ,,logipolijos vagonai“.


Gamybinės praktikos III tikslas – pagilinti žinias apie įmonės veiklą ir jos padėtį rinkoje, logistinių srautų valdymą ir jų problemų sprendimą, taikant kiekybinius ar kokybinius duomenų rinkimo metodus, racionalų maršrutų sudarymą bei materialinių srautų judėjimą.

Praktikos aktualumas. Prieš daugiau nei dešimtmečiui, Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare, atsirado galimybės organizuoti laisvo prekių judėjimo procesus. Didelę reikšmę prekių judėjimo procesų organizavimui turi logistikos įmonės. Šių įmonių veiklos procesų įgyvendinimas siejamas su prekių judėjimo organizavimu ir prekių srautų valdymu. Bet kurios logistikos įmonės tikslas – užtikrinti prekių tiekimo procesų įgyvendinimu, prekių judėjimui būtinu maršrutu pasirinkimu.

Galima pažymėti, kad logistikos įmonės organizuoja žaliavų, medžiagų, nebaigtos gamybos ir gatavos produkcijos, prekių judėjimo valdymo sistemą tiek šalies viduje, tiek ir už jos ribų, apimant optimalaus produkcijos srauto planavimą, kontrolę ir reguliavimą. Logistikos prekių srautų judėjimo procesas apima keletą elementų: prekių transportavimą, sandėliavimą, komunikavimą. Ypatingą reikšmę logistikos sistemoje užima krovinių transportavimas. Numatant krovinių judėjimo procesą ir sudarydamos jų transportavimo maršrutus, įmonės turi atsižvelgti į transportuojamo krovinio gabaritus, skaičių, svorį, transportavimo atstumus ir krovinio pristatymo skubumą. Logistikoje išskiriamos keturios pagrindinės transportavimo rūšys: kelių, vandens, oro ir geležinkelių transportas. Pastaroji transporto rūšis yra labiausiai viena seniausių ir labiausiai paplitusių krovinių transportavimo rūšių logistikos sistemoje.

Geležinkelio transportas Lietuvoje įvardinamas kaip viena iš svarbiausių šalies transporto šakų, vežant krovinius dideliais atstumais. Geležinkelio transporto pagrindinis privalumas – didelis įkrovumas ir krovinių pervežimo pigumas, palyginti su kelių bei oro transportu.

Geležinkelis yra pranašesnis už kitų rūšių transportą, nes jo galima aptarnauti visus krovinių siuntėjus. Geležinkeliu galima gabenti įvairių rūšių produkciją į bet kurias pasaulio šalis, kuriose yra išvystytas geležinkelio tinklas. Geležinkelis pirmauja vežant dideliais kiekiais mažos vertės krovinius, didelio svorio žaliavas ir prekes ilgais atstumais, vežant tranzitinius krovinius tarptautiniais maršrutais.

Gamybinės praktikos metu buvo siekiama įvertinti vienos iš Lietuvoje veikiančių logistikos įmonių, organizuojančių krovinių pervežimus geležinkelių transportu krovinių srautų judėjimo ir maršrutų sudarymo proceso vertinimą.

Praktikos užduotis. Atlikti UAB ,,Logipolijos vagonai“ krovinių srautų judėjimo ir krovinių maršrutų sudarymo vertinimą.

Praktikos objektas – UAB ,,Logipolijos vagonai“ krovinių srautų judėjimas ir maršrutų organizavimas.

Praktikos tikslas – Gamybinės praktikos III tikslas – pagilinti žinias apie įmonės veiklą ir jos padėtį rinkoje, logistinių srautų valdymą ir jų problemų sprendimą, taikant kiekybinius ar kokybinius duomenų rinkimo metodus, racionalų maršrutų sudarymą bei materialinių srautų judėjimą.

Atlikti kiekybinį ar kokybinį tyrimą, problemų sprendimui.

Sudaryti racionalų krovinių vežimo maršrutą ar materialinių srautų judėjimo schemą, eksportuojant krovinius.

Praktikos metodai: UAB ,,Logipolijos vagonai“ veiklos dokumentacijos analizė.

Praktikos rezultatai: Baigiamosios praktikos metu buvo domėtasi įmonės veiklos įstatais bei vidaus dokumentaciją, reglamentuojanti įmonės veiklos procesų organizavimą.

UAB ,,Logipolijos vagonai“ buvo įsteigta 2007 m. gruodžio mėnesį privataus kapitalo pagrindu. Įmonė priklauso vienam akcininkui – uždarajai akcinei bendrovei ,,Logistina logistikos grupė“, kuriai priklauso 100 procentų akcijų. Įmonės įstatinis kapitalas sudaro 72405 eurų. Šis kapitalas yra padalintas į 7240 nematerialiųjų paprastųjų vardinių akcijų, kurių vienos nominali vertė 29 eurai.

UAB ,,Logipolijos vagonai“ yra „KAZBALT“ asociacijos narė, Lietuvos-Lenkijos Ūkio rūmų narė, Lietuvos ekspeditorius vienijančios asociacijos “LINEKA” narė, taip pat tarptautinės ekspeditorių asociacijos FIATA narė.

Ši struktūra leidžia teisingai paskirstyti darbą, atsakomybę, darbuotojai suskirstyti pagal kvalifikaciją ir kompetetingumą, kas savo ruožtu leidžia daug geriau atlikti pavestą darbą. UAB „Logipojos vagonai“ direktorius valdo įmonę, jos transporto paslaugų veiklą, vadovauja personalui. Komercijos vadovas – „dešinioji direktoriaus ranka“. Didžiausia jo atsakomybė šioje įmonėje – transportas, jo būklė, remontas ir visų pagalbinių darbuotojų priežiūra, kontrolė. Komercijos vadovui priklauso trys regiono projektų vadovai, kuriems pavaldūs regiono projektų vadovo asistentas, regiono projektų pardavimų vadybininkas, kurių pagrindinė veikla nukreipta į projektų organizavimą ir valdymą.

  • Logistika Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (7249 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 3394 KB
  • Krovinių srautų judėjimo ir krovinių maršrutų sudarymo vertinimas praktikos ataskaita
    10 - 6 balsai (-ų)
Krovinių srautų judėjimo ir krovinių maršrutų sudarymo vertinimas praktikos ataskaita. (2015 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-srautu-judejimo-ir-kroviniu-marsrutu-sudarymo-vertinimas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:29