Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais verslo planas


Transporto verslo planas. Darbo anotacija. Įvadas. Įmonės misija, vizija. Paslaugos apibūdinimas. Transporto priemonės charakteristika. Maršrutai. Krovinio charakteristika. Įmonės charakteristika. Rinkodaros planas. Paslaugos organizavimas. Personalas. Finansinis planas. Rizikos įvertinimas. Ateities numatymas. Išvados. Informacinių šaltinių sąrašas.


Šis verslo planas sukurtas UAB „Adro-Trans“ įmonei. Ji užsiims krovinių vežimais tarptautiniais maršrutais. Šiame darbe analizuosime maršrutus: Kaunas-Riga, Vilnius-Kaliningradas . Pervežimo sfera labai populiari, naudinga ir reikalinga.

Šio darbo tikslas – plėsti veiklą, kurti naujas darbo vietas.

Verslo planas parengtas tam, kad įvertinti bei apskaičiuoti ateities perspektyvas.

Pagrindinė įmonės veikla – krovinių pervežimas. Specializacija - krovinių pervežimas tarptautiniais maršrutais.

Tikslas - rasti ir pasiūlyti vartotojams efektyviausią krovinių pervežimo bei, kitų veiklos sričių galimybių sprendimą.

Krovinių gabenimas, transportavimas - didelė atsakomybė, kurią prisiimsime, vadovaudamiesi aukštais saugumo reikalavimais. Krovinius gabensime tarptautiniais maršrutais techniškai tvarkingu, moderniu transportu. UAB „Adro-Trans“ gabens krovinius moderniais sunkvežimiais.

Akcinės bendrovės naudojasi juridinio asmens teisėmis todėl už įmonės veiklos rezultatus atsako tik įnešta turto dalimi, nedidelė rizika skatina dalyvauti formuojant akcinės bendrovės turtą;

Vieni akcininkai negali rizikuoti kitų akcininkų turtu, jeigu jie neturi kontrolinio akcijų paketo.

Akcinės bendrovės yra dvigubai apmokestinamos, įmonė gauna pelną nuo kurio sumoka mokesčius į valstybės biudžetą, pelno dalis dividendai yra išmokami akcininkams. Dividendai, kaip akcininkų pajamos yra apmokestinamos dar kartą;

Kadangi akcines bendroves valdo samdyti asmenys jie gali neefektyviai panaudoti akcininkų turtą;

Kadangi akcinės bendovės naudojasi juridinio asmens statusu, joms sunkiau gauti kreditą iš banko.

Įmonės vadovas yra 30 metų, jis turi 8 metų vadovavimo patirtį, taip pat turi vadybos magistro išsilavinimą. Šis vadovas yra atsakingas, reiklus, griežtas, bet teisingas įmonės vadovas, sugeba gerai nuteikti savo pavaldinius ir gerai juos motyvuoti darbui.

Rinka turi du aspektus – tai paklausa ir pasiūla. Žiūrint į pasiūlą, mes galime apibūdintikonkurentus ( jų strategijas, tiesioginė ir netiesioginė konkurencija, jų paslaugų tarifus), o paklausa apibūdina vartotojus (kas naudojasi paslauga ir kodėl). Krovinių transportavimo sferoje labai daug konkurentų. Įmonės pastoviai kovoja dėl klientų, ypač su neseniai įsikūrusėmis įmonėmis. Ilgesnį laika įsikūrusios kompanijos turi savo pastoviuosius klientus ir su jomis yra sunku konkuruoti, nes jos gali sau leisti labiau maţinti kainas ir suteikti aukštesnę kokybę. Su jomis pradedama konkuruoti pabuvus rinkoje ir šiek tiek įsitvirtinus.

  • Transportas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (1980 žodžių)
  • Kolegija
  • Transporto verslo planai
  • Microsoft Word 197 KB
  • Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais verslo planas. (2016 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimas-tarptautiniais-marsrutais-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:48