Krovinių vežimo maršrutų iš Šiaulių į Ofenbachą įvertinimas


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Krovinių vežimo teoriniai aspektai. Transporto rūšių parinkimas. Krovinių įpakavimas ir ženklinimas. Krovinių klasifikavimas. Krovinių vežimo dokumentacija. Maršruto šiauliai–gottingenas įvertinimas. Krovinio maršrutų parinkimas ir krovinio apibūdinimas. Krovinio gabenimo maršrutų sausumos transportu įvertinimas. Krovinio gabenimo maršrutų kombinuotu būdu įvertinimas. Krovinio gabenimo maršrutų palyginimas. Išvados. Literatūra.


Tyrimo objektas – krovinio gabenimas iš Šiaulių į Gottingeną maršrutai.

Tyrimo tikslas – įvertinti krovinio gabenimo maršrutus iš Šiaulių į Gottingeną.

Išanalizuoti transporto priemonių ir krovinių gabenimo ypatumus.

Tyrimo metodai: interneto bazių duomenų analizė, literatūros šaltinių analizė.

Šiame skyriuje nagrinėjami transporto priemonių privalumai ir trukumai, kokie veiksniai sąlygoją transporto parinkimus , kaip kroviniai yra supakuojami, ženklinami prieš išvežant pas gavėją ir kokia reikalinga dokumentacija krovinio gabenimui.

Transporto priemonių parinkimą sąlygoja šie veiksniai (Minalga, 2004):

R. Palšaitis (2007), išskiria šiuos pagrindinius automobilių transporto privalumus ir trūkumus.

Pasak R. Palšaitį (2007), vandens transportas turi daugybę privalumų ir trūkumu.

Išanalizavus galima teigti, kad transporto rūšies parinkimas yra labai svarbus veiksnys. Pasirenkant bent kokią transporto priemonę būtinai turime žinoti jos galimybes, ar tinka parinktam kroviniui gabenti.

Krovinio įpakavimas – pagalbinių medžiagų konstrukcinis derinys, suteikiantis galimybę apsaugoti gaminį nuo jo pagaminimo iki panaudojimo (Minalga, 2008).

Įpakavimas atlieka visą keletą funkcijų, kurios apima įvairias sritis.

Vienas svarbiausių pakuočių klasifikavimo požymių yra jų paskirtis. Priklausomai nuo paskirties yra skiriamos dvi pagrindinės įpakavimo rūšys:

Transportinis įpakavimas naudojamas prekių gabenimui iš gamintojo sandėlio iki pardavimo vietos ( transportinės talpos, dėžės ir pan.). Pardavimo įpakavimas (pakuotė) parduodamas pirkėjui su preke ir yra įkalkuliuotas į prekės kainą ( kartoninės dėžės avalynei, kosmetikos gaminiams, buitiniams prietaisam ir pan.) (Minalga, 2009).

Esminiai veiksniai, lemiantys krovinio pakuotės parinkimą ( Bazaras, Vasiliauskas, 2010):

gaminio savybės ( pvz., jautrus dūžiai, šviesai, temperatūros režimui, drėgmei ir kt.);

pasirenkant pakuotę svarbu atsižvengti ir į krovinio būdą;

Išanalizavus krovinių įpakavimą ir ženklinimą galima teigti, jog tai suteikia kroviniui saugumą krovinio gabenimo metu ir iškrovimo metu. Įpakavimo pakuotė krovinį apsaugo nuo įvairių smūgių, kurie galėtų pakenkti kroviniui, o krovinio ženklinimas parodo, kaip turi būtį elgiamasi su kroviniu iškrovimo metu.

Pagal pavojingumo laipsnį kroviniai skiriami į keturias grupes ( Baublys, 2002 ) :

Išanalizavus krovinių klasifikavimą, galima teigti jog tai turi didelę įtaką transporto rūšies parinkimui.

Tarptautiniai važtaraščiai gali būti ( Urbonas, 2005):

krovinio vietų skaičius ir masė,

tai frachto sutarties ir jos turinio įrodomasis dokumentas.

prekių gavimo patvirtinimas transportuoti su nustatytais terminais;

Yra keletas konosamento rūšių: denio, priėmimo, tarpinis, kombinuotas, tranzitinis (gabenant konteinerius).

Išanalizavus krovinio vežimo dokumentacija galima teigti, jog tai yra svarbus aspektas. Jei norint krovinį sėkmingai gabenti reikia paruošti ir su savim turėti tam tikrus dokumentus, kurie turi būti tinkamai sutvarkyti ir naudojami. Be dokumentų krovinio gabenti neįmanoma.

Šiame skyriuje nagrinėjami krovinio maršrutų parinkimas ir krovinio apibūdinimas, krovinio gabenimo maršrutų įvertinimas sausumos transportu ir krovinio gabenimo maršrutų įvertinimas kombinuotu būdu, bei atliekamas šių krovinių gabenimo maršrutų palyginimas.

Norint pasirinkti tinkamiausia maršrutą, reikia įvertinti krovinio gabenimą dviem būtais sausumos transportu ir kombinuotu transportu.

Maršrutas sausumo transportu : Vilnius – Suvalkai – Varšuva – Gottingenas – 1449,3 km.

Maršrutas mišriu transportu : Šiauliai – Klaipėda – 169,6 km; Kylis – Gottengenas – 366,3 km

Prieš krovinio gabenimą pirmiausiai reikia apskaičiuoti per kurį laiko tarpą krovinys pasieks pristatymo vieta, kiek tai kainuos, ir kaip saugiai krovinys bus nugabentas į reikiamą vietą.

Krovinio vežimo laikas sausumos transportu apskaičiuojamas pagal formulę:

Įvertinus krovinio vežimą sausumos transportu, gauname, kad krovinio gabenimo laikas bus 2,2 paros, kainuos 5113,8 Lt, ir krovinio saugumo veiksnys lygus 0,98.

Įvertinus krovinio vežimą kombinuotu transportu, gauname, kad krovinio gabenimo laikas bus 1,8 paros, kainuos 4046,64 EUR, ir krovinio saugumo veiksnys lygus 0,99.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5282 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Krovinių vežimo maršrutų iš Šiaulių į Ofenbachą įvertinimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Krovinių vežimo maršrutų iš Šiaulių į Ofenbachą įvertinimas. (2016 m. Birželio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimo-marsrutu-is-siauliu-i-ofenbacha-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:51