Krovinių vežimo praktikos atlikimas


Logistikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Įmonės padaliniai, jų veikla ir funkcijos. Įmonės valdymo organizacinė struktūra. Teisės aktai ir dokumentai, reglamentuojantys krovinių vežimą. Krovinių srautų analizė. Transporto įmonės krovinių automobilių riedmenų parkas, jų techninės charakteristikos. Krovinių transporto priemonių parinkimo kriterijai. Racionalaus maršruto sudarymo galimybės įmonėje. Vairuotojų darbo organizavimas įmonėje. Krovinių punktų veiklos sąlygos, paskirtis. Įmonės darbų saugos instrukcijos. Klientų atsiskaitymo tvarka ir įkainių nustatymo sistema. Išvados.


Per 25 savo veiklos metus, įmonė užsitarnavo pripažinimą tarp savo partnerių ir klientų. UAB ,,Nostrada“ yra didžiausia tarptautinė įmonė, veikianti visame Šiaurės Lietuvos regione. Įmonė nuolat ieško ryžtingų sprendimų padedančių išlikti savo šalies rinkoje ir įsitvirtinti kitų šalių tarptautinėse rinkose. Įmonė taip pat yra LNVVA ,,Linava“ narė. Kompanija teikia tarptautinių pervežimų ir susijusias paslaugas savo partneriams per atstovybių tinklą Pabaltijyje, Rusijoje ir Kazachstane. Pagrindiniai šios kompanijos siekiai – pritraukti naujus nuolatinius klientus ir išlaikyti jau esamus. Svarbu paminėti, kad ši įmonė ne tik užsiima tarptautinių krovinių pervežimais tarptautiniais maršrutais, bet ir siekdama sumažinti savo transporto parko vilkikų ir puspriekabių remonto išlaidas, įmonė yra įkūrusi nuosavą servisų tinklą, kurie yra įsikūrę: Kalvarijoje (Lietuvos - Lenkijos pasienio teritorijoje), Belgijoje ir Šiauliuose.

Teikia krovinių pervežimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas, krovininio transporto remonto paslaugas, kuro tiekimo paslaugas.

Lankstus priėjimas ir požiūris  į mūsų klientų bei partnerių poreikius

Įmonėje dirba kvalifikuoti savo srities specialistai, turintys ilgametę patirtį krovinių pervežimo srityje bei krovinio transporto priežiūros ir technikos remonto srityje. Įmonė užsiimanti krovinių pervežimais, krovininių transporto priemonių remontu, turi ganėtinai platų klientų ratą, kuris nuolat plečiasi.

Įmonės valdymo struktūra yra vienas iš svarbiausių dalykų užtikrinančių jos sėkmę. Įmonės organizacinė sistema parodo visos įmonės veiklos paskirstymą, jos sugrupavimą ir lankstų vadovų ir darbuotojų veiksmų suderinimą. UAB ,,Nostrada“ yra pasirinkusi funkcinę organizavimo valdymo struktūrą. Funkcinė organizacijos struktūra yra tokia struktūra, kurioje pagrindinis vadovas vadovauja kiekvieno padalinio vadovams, kurie atlieka savo pareigas pagal savo kompetencija, o vykdytojai gauna nurodymus ir atsiskaito visiems funkciniams vadovams. Funkcinė valdymo struktūra suskaido įmonę į padalinius pagal atliekamus darbus ir pagal valdymo funkcijas. Funkcinis vadovas atsakingas tik už atskirą, tam tikrą, konkrečią organizacijos darbo sritį, pavyzdžiui, finansus ar personalo valdymą. Tam tikros valdymo darbuotojų grupės specializuojasi konkrečioms valdymo funkcijoms atlikti. Į funkcijos padalinius yra sutelkti mechanikai, servisų vadovai, technologai, buhalteriai.

Aukščiausiame lygmenyje yra įmonės vadovas, kuriam yra pavaldus šios įmonės direktorius, jis negali priimti jokių su įmonės naujovėmis susijusių veiksmų, be šios įmonės vadovo sutikimo. Direktoriui yra pavaldūs trijų skyrių vadovai.

Vadybininkai yra atsakingi už įmonėje esančias visas transporto priemones, kad jos būtų optimaliai išnaudojamos. Taip pat, technikos vadybininkai yra atsakingi, už transporto priemonių: (vilkikų ir puspriekabių), TA aptarnavimą. Vadybininkams yra tiesiogiai pavaldūs tolimųjų reisų vairuotojai. Serviso vadovas yra atsakingas už viso įmonės garažo darbo rodiklius, už transporto priemonių remontą bei jų paruošimą eksploatacijai. Jo skyriuje dirba šaltkalviai, suvirintojai bei mechanikai. Visam buhalterijos skyriui vadovauja vyr. Buhalterė, kuri užsiima įmonės darbuotojų algų apskaita bei laiku vairuotojams mokamu darbo užmokesčiu.

3 paveiksle pateikta sąskaita faktūra, kuri išrašoma norint sumokėti už krovinio pervežimą.

4 paveiksle pateikta UAB,,Nostrada“ dažniausiai gabenamų krovinių rūšys, daugiausia įmonė gabena maisto produktus, tai sudaro 35 proc. visų gabenamų krovinių. 15 proc. sudaro buitinė technika ir 12 proc. apima baldų pervežimai. 10 proc. nuo visų užsakymų sudaro cheminių medžiagų pervežimai. Likę užsakymai: mašinų atsarginės dalys, vamzdžiai, medienos gaminiai, įvairūs įrengimai ir kiti kroviniai proporcingai mažėjančia tvarka sudaro nuo 10 proc. iki 3 proc. visų užsakymų.

Krovinių vežimo praktikos atlikimas. (2017 m. Spalio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimo-praktikos-atlikimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 23:59