Krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais


Krovinio vežimo automobilių transportu organizavimas. Kroviniu vezimo organizavimas keliu transportu tarptautiniais marsrutais. Vežimo organizavimo analizė. Organizavimas vadyboje. Keliu transporto organizavimas. Tarptautinės krovinių vežimą reglamentuojančios konvencijos. Kroviniu vezimo organizavimo analize. Kroviniu vezimas isvados. . tarptautinės krovinių vežimą reglamentuojančios konvencijos. Įmonės krovinių vežimo organizavimo kelių transportu ypatumai, logistika, ir autoparkas.

Transporto kursinis darbas. Uab transcontinental hustle krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais. Įvadas. Nuosavybės forma ir valdymo struktūra. Personalas. Veiklos licencijavimas ir reglamentavimas. Įmonės veiklos sritys. Marketingas. Kokybės valdymas ir kontrolė. Išorinė aplinka. Konkurentai. Partneriai. Klientai. Įmonės ssgg analizė. Tarptautinės krovinių vežimą reglamentuojančios konvencijos. Transporto priemonių parko sudarymas. Transporto priemonių skaičiaus nustatymas. Transporto priemonių parinkimas. Aptarnaujami maršrutai. Užsakymų priėmimas ir krovinių vežimo sutarties sudarymas bei vykdymas. Dokumentai. Krovinio. Vairuotojo. Transporto priemonės. Krovinių įpakavimo, markiravimo ar kiti specifiniai jų vežimo reikalavimai. Vairuotojo darbo ir poilsio laikas. Reisų pajamų ir išlaidų pagal atskirus maršrutus skaičiavimas. Per kalendorinius metus atliktų krovinių vežimų finansinis rezultatų paskaičiavimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros šaltiniai.


Pasirinkti transporto įmonę (jau esamą arba naujai įsteigtą) ir jos pagrindu organizuoti krovinių vežimą kelių transportu tarptautiniais maršrutais.

Pasirinkti konkrečius krovinių vežimų maršrutus tarp skirtingų valstybių – minimaliai bent du maršrutus.

Atsižvelgiant į pervežimų apimtis ir pasirinktus maršrutus nustatyti transporto priemonių parką (poreikį).

Priklausomai nuo vežamų krovinių rūšies (didelių gabaritų, pavojingi, daliniai, pilni, greitai gendantys kroviniai ir pan. ) parinkti transporto priemones.

Pateikti krovinių vežimų metų veiklos rezultatus ir išvadas kokių krovinių vežimas įmonėje buvo pelningiausias.

Įmonių organizavimas betkokioje srityje yra sudėtingas procesas. Tam kad susipažinti su šia veikla, yra kuriamos tam tikros instrukcinio pobūdžio nuostatos. Tačiau, kad geriausiai įsisavinti visą technologiją, geriausias būdas yra pačiam patirti tai ka patiria įmonių vadovai. Tam tikslui ir yra šis kursinis darbas, kad įsivaizduoti jog esi krovinių gabenimo tarptautiniais maršrutais įmonės vadovas. Šiame darbe įsteigsiu įmonę, kuri bus įkurta pagalvisas nuostatas ir reglamentus ir užsiims licenzijuojama veikla. Sukursiu automobilių parką, jį valdysiu ir apskaičiuosiu įmonės išlaidas ir pajamas, bei metinį pelną. Bendrovės akcijas pasidalino trys įsteigėjai po lygiai. Kiekvienas iš jų turi lygią teisę į įmonės valdymą ir už ją atsakingas. Vienoda akcijų dalis įtvirtina bendradarbiavimo pagrindus, nes nė vienas akcininkas negali reikšti pretenzijų į padidintą bendrovės nuosavumą. Steigiant uab, notaras atlieka steigimo proceso ir sudarytų dokumentų teisinį tyrimą. Notaro patvirtinti dokumentai yra teikiami registrų centrui.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (4093 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1940 KB
  • Krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais
    10 - 1 balsai (-ų)
Krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais. (2012 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimu-organizavimas-keliu-transportu-tarptautiniais-marsrutais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:33