KTK Kursinis apie VW Passat b5


Transporto kursinis darbas. Volkswagen passat b5 duomenys. Rato spindulio ir pasipriešinimo judėjimui jėgos skaičiavimas. Reikalingos variklio galios skaičiavimas. Variklio išorinės charakteristikos sudarymas. Aps min , kW. Pagrindinės pavaros ir pavarų dėzės perdavimų skaičiaus parinkimas. Traukos skaičiavimai skirtingomis pavaromis.


Atskiros pavaros perdavimo koeficientas1-(3,50:1) 2-(1,94:1) 3-(1,22:1) 4-(0.88:1) 5-(0,69:1)

Pagrindinės pavaros ir atskirų pavarų perdavimo santykiai; Upp=3.89; Up1=3.5; Up2=1,94; Up3=1.22; Up4=0.88; Up5=0.69.

Žinant automobilio padangos matmenis nesunku apskaičiuoti laisvąjį rato spindulį. Skaičiavimuose reikėtų naudoti dinaminį rato spindulį. Dinaminis rato spindulys nuo statinio skiriasi labai nežymiai ir skaičiavimuose paprastai pakanka statinio spindulio reikšmę. Skirtumas tarp šių spindulių priklauso nuo padangos charakteristikų. Paprastai laikoma, kad statinis rato spindulys lygus 0,9-0,95 laisvojo spindulio: Δ=0.9÷0.98.

rrt =(d*25.4)/2+padangos ploti*padangos aukštis*Δ(1)

rrt=(15*25.4)/2+195*0.65*0.94=309.645mm=0.31m

Pasipriešinimo riedėjimui jėga priklauso nuo pasipriešinimo riedėjimui koeficiento, vertikalios apkrovos ir riedėjimo greičio. Pasipriešinimo riedėjimui koeficientas priklauso nuo kelio dangos. Darbe naudosime koeficiento reikšmę, kai automobilis rieda geros būklės asfalto danga: f0=0.015. Didėjant riedėjimo greičiui, didėja ir pasipriešinimo riedėjimui jėga.

KTK Kursinis apie VW Passat b5. (2015 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/ktk-kursinis-apie-vw-passat-b5.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:28