Ktk praktikos ataskaita


Mechanikos praktikos ataskaita. Pratarmė. Krovos darbų rankomis saugos ir sveikatos instrukcija. Priešgaisrinės saugos instrukcija. Darbuotojų veiksmų, kilus gaisrui, planas. Variklio išmetamosios dujos pavojingos gyvybei. Apibendrinti įspėjimai. Techninis aptarnavimas ir einamasis remontas. Specialieji įrankiai, matavimo ir patikros prietaisai. Užveržimo momentai. Colinių varžtų atsparumas ir užveržimo momentai. Eksploatacijai ir techniniam aptarnavimui naudojamos. Medžiagos ir priemonės. Varomojo agregato skyriaus perdangos pakėlimas. Kardaninių velenų išėmimas ir sumontavimas,. Kardaninių lankstų pakeitimas. Aušinimo skysčio keitimas. Varomojo agregato skyriaus dangčio nuėmimas. Ir torsionų keitimas. Varomojo agregato išėmimas ir įdėjimas. Posūkių valdymo diferencinio mechanizmo išėmimas,. Įdėjimas, pakeitimas. Naudota literatūra.


Šį amerikiečių vikšrinį šarvuotajį transporterį M113 drąsiai galima vadinti pasaulio rekordininku.

Per visą jo istoriją pasirodė virš 200 įvairių modifikacijų (M132 su įmontuotu ugniasvaidžiu, M557 – štabo mašina (1.1, 1.2, 1.3), M125 – 81 mm minosvaidis, M106 – 120 mm minosvaidis (1.4), M163 – zenitinis šešiavamzdis 20 mm pabūklas „VULKAN” (1.5, 1.6) ir kitos), taigi techniniai duomenys, pateikiami šioje knygoje, tėra tik vienos ar kelių modifikacijų atspindys. Ši karinė mašina tokia įvairi, kad įvairias jos modifikacijas dažnai sieja tik bendras M113 pavadinimas.

M113 pradėtas kurti praėjus vos dešimtmečiui po II pasaulinio karo. 1956 metų sausį kariškiai pateikė užsakymą sukurti vikšrinį šarvuotajį transporterį, kuris galėtų pakeisti tuo metu amerikiečių kariuomenėje naudotus M59 (1.7) ir M75 (1.10). Iš pradžių naujajam šarvuočiui buvo numatytas desantinės mašinos vaidmuo – ji turėjo pasiekti mūšio lauką iš laivo arba lėktuvo, transportuoti pėstininkus, artilerijos pabūklus, amuniciją ir kitus krovinius.

Ktk praktikos ataskaita. (2014 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/ktk-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:16