Kultūrinė reklama


Kultūrinė reklama viešosiose erdvėse. Kulturines reklamos.

Marketingo referatas. Socialinė tikrovė ir virtualybė. Referatas. Kultūrinė reklama. Kokią įtaką jums daro kultūrinės reklamos?. Atsakymo variantai. Kiekis. Santykis.


Reklamuotis, manau nori kiekviena firma, kiekvienas atstovas kuris nori būti išrenkamas antrai kadencijai, naujai įsikūrę viešosios ar personalinės įstaigos. Taip pat norima pranešti apie artėjanti renginį ar festivalį, koncertą ar filmą, ar tiesiog šiaip įdomų performancą kurį gali pamatyti ne vienas žmogus. Internetas – jis priskiriamas šiuo metu manau pačiam galingiausiam reklamos perdavimo būdui. Ir manau, kad ateityje jis tiktai didės ir plėsis. Šiuo metu plačijame internete reklamos galima rasti visur, ji dabar yra ne tokia kaip virtualybėj jeigu nori taip matai, tačiau čia tave priverčia žiūrėti tas reklamas, nebent nenori jų matyti tada turi parsisiųsti programinę įrangą ir įsirašyti, kad nematytum reklamų. Antras būdas reklamuotis tai socialiniai tinklai „Facebook“ „Twitter“ „Google +“ . Kiekvienas garsesnis žmogus bando reklamuotis pirma šiuose, arba nebutinai, paminėtuose tinklalapiuose, tačiau visi žino kaip išgarsėti, tereikia elgtis neprotingai ir filmuoti save, įkelti pvz. „Facebooke“ ir tave gali pamatyti tūkstančiai žmonių.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 3 puslapiai (595 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Kultūrinė reklama
    10 - 2 balsai (-ų)
Kultūrinė reklama. (2013 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturine-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:26