Kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizė


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Bendra kultūrinio turizmo verslo samprata, vieta turizmo sistemoje. Esamos kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizė. Kultūrinio turizmo verslo išorinė aplinka. Politinių - teisinių veiksnių analizė. Ekonominių veiksnių analizė. Socialinių - kultūrinių veiksnių analizė. Gamtinių veiksnių analizė. Technologinių veiksnių analizė. Kultūrinio turizmo verslo vidinė aplinka. Darbuotojai, valdymo struktūra. Tiekėjai. Konkurentai. Tarpininkai. Klientai - vartotojai. Kultūrinio turizmo rinkodaros elementai. Kultūrinio turizmo produktai/paslaugos. Kultūrinio turizmo paslaugų kainos. Kultūrinio turizmo paslaugų paskirstymas. Kultūrinio turizmo paslaugų rėmimas. Kultūrinio turizmo verslo aplinkos įvertinimas (SSGG analizė). Išvados ir rekomendacijos dėl kultūrinio turizmo vystymo šalyje. Literatūra.


PROBLEMATIKA. Kultūros paveldas ir jo objektų pritaikymas turizmui yra gana sudėtingas procesas, egzistuoja daugybė paveldo vietų, kuriose veikia nepakankamai paruošti darbuotojai, vietinės bendruomenės bei politikai, stokojantys patirties, reikalingos siekiant panaudoti turizmą tinkamai, kaip priemonę bei įrankį, galintį prisidėti prie biologinės įvairovės ir kultūrinės įvairovės išsaugojimo.

Objektas – „Kultūrinio turizmo verslo aplinka“

Darbo tikslas – atlikti kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizę.

Siekiant šio tikslo, formuluojami uždaviniai:

•Apibūdinti kultūrinio turizmo sampratą bei vietą turizmo sistemoje;

•Atlikti esamą kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizę;

•Pateikti rekomendacijų dėl kultūrinio turizmo vystimosi šalyje.

Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė, statistinė duomenų analizė.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (5574 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 109 KB
  • Kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Kultūrinio turizmo verslo aplinkos analizė. (2013 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturinio-turizmo-verslo-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 13:03