Kultūros aplinkos Įtaka tarptautiniam verslui


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Tarptautinio Verslo Samprata. Kultūros Svarba Tarptautiniame Versle. Kultūros samprata. Kultūros Elemantai. Kalba. Religija. Vertybės Ir Požiūris. Išsilavinimas. Menas Ir Estetika. Socialinės Žmonių Grupės. Kompanijų Integracija Į Svetimas Šalis. Kultūrinių Skirtumų Įvertinimas. Išvados. Literatūra.


Turbūt sutiksite su tuo, kad kiekviena šalis yra skirtinga. Skiriasi papročiai, tradicijos, kalba, teisinė sistema, išsilavinimo lygis, technologijų lygis. Todėl įmonei norint sėkmingai įsitvirtinti naujoje šalyje, būtina ištirti vietinę rinką, taip sumažinant įėjimo į užsienio rinkas riziką. Ar įmonė veiks efektyviai, dažnai priklauso nuo to, kaip įmonė orientuojasi aplinkoje, ar ji sugeba atsižvelgti į išorinius aplinkos pokyčius, kaip greitai gali persiorentuoti pagal naujas sąlygas.

Kiekvienai tarptautinei kompanijai siūloma ištirti pagrindinius veiksnius, turinčius įtakos jos aplinkai ir taip padėsiančių numatyti kompanijos galimybes ir grėsmes naujos šalies rinkoje. Literatūroje išskiriami šie pagrindiniai aplinkos veiksniai:

•Teisinės ir politinės aplinkos veiksniai

•Ekonominės aplinkos veiksnia;

•Ekologinės aplinkos veiksniai;

•Demografinės aplinkos veiksniai;

•Technologinės aplinkos veiksniai;

•Kultūrinės aplinkos veiksniai;

•Konkurencinės aplinkos veiksniai.

Bet labiausiai norėčiau išskirti atrodytų ir mažiausiai reikšmingą, bet turbūt, daugiausiai problemų sukelentį veiksnį – kultūra. Dažnai verslininkai dėmesį sutelkia į techninius aspektus ir ignoruoja kultūrinius. Taip pakenkdami savo verslui.

Kultūros sąlygų įvertinimas yra vienas iš sudėtingiausių vertinimų. Globalizuojantis rinkai, artimi regionai supanašėja ir įgyja iki tol neturėtų savybių. Nesėkmė taikant strategiją, kuri iš tikrųjų neadekvati konkrečiai kultūrai, gali labai daug kainuoti. Tarptautinę veiklą vykdančios kompanijos dažnai klysta parinkdamos rėmimo strategijas, reklamos priemones vienai ar kitai kultūrinei rinkai, nes priėjimą prie gerų informacijos šaltinių kultūros klausimais užtikrinti gana keblu (Doole, Lowe, 2004).

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 26 puslapiai (6184 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 99 KB
  • Kultūros aplinkos Įtaka tarptautiniam verslui
    10 - 3 balsai (-ų)
Kultūros aplinkos Įtaka tarptautiniam verslui. (2014 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturos-aplinkos-itaka-tarptautiniam-verslui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:47