Kultūros marketingas


Kultūrinių renginių marketingo ypatumai lietuvoje. Kulturos renginiu marketingas. Renginiu marketingo ypatumai. Marketingas tarp kulturu. Marketingas kulturos srityje. Kultūrinių renginių organizavimas referatas. Kulturos rinkodara. Muzikos marketingas. Rinkodara ir kultūros organizacijų veiklos vertinimas. Renginiu marketingas.

Marketingo kursinis darbas. Kompiuterinių žaidimų technologijų kaita multimedijos meno ir muzikos festivalyje “centras”. Įvadas. Multimedijos meno ir muzikos festivalio “centras” veiklos aprašymas ir analizė. Festivalis “centras”. Naujos paslaugos multimedijos meno ir muzikos festivalyje “centras” pristatymas. Rinkos analizė. Marketigo strategija ir biudžeto planavimas. Produkto pateikimo vartotojui sprendimai. Produkto rėmimo sprendimai. Reklaminė kompanija. Reklamos biudžeto paskirstymas bei reklamos efektyvumas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Organizacijoms, norint pasiekti sėkmingą ir pelningą ateitį, būtina atlikti strategines permainas, kurios suteiktų galimybę tolesnei veiklai. Pagrindinis organizacijos išorinės ir vidinės būklės įvertinimo būdas yra SWOT analizė, tačiau norint pasirinkti teisingą ir tikslingą auditorijos pasiekimą, marketingo strategijos būdą yra nadojama ir vidinė organizacijos būklės analizė, konkurentų apžvalga.

Taigi, atliktus išvardintas analizes bei konkurentų padėtį rinkoje, padarėme išvadą, jog audivizualinio meno ir muzikos festivalis praranda jaunų žmonių susidomėjimo jo veikla. Pasitelkus naujausias pramogines žaidimų kompiuterių priemones galėsime padėti festivalio organizatoriams išspręsti šias problemas bei sutraukti didesnį vartotojų susidomėjimą organizuojama veikla. Manome, jog eleminavus esamas problemas ir įdiegus naują paslauga festivalis uždirbs daugiau pelno ir savo veiklą galės tęsti dar ne vienerius metus.

Kultūros marketingas. (2012 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturos-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:11