Kultūros marketingo projektas


Marketingo projektas. Įvadas. Renginių marketingo analizė. Penkių „P“ taisyklė renginių marketinge. Penkių „W“ principas renginių marketinge. Renginių rėmimas ir reklama. Elektroninio renginių marketingo strategijos. Renginio biudžeto formavimas. Kultūrinų renginių marketingas. Veiksniai, įtakojantys kultūrinių renginių marketingo planą. Kultūrinių renginių rėmimas, reklama ir viešieji ryšiai. Svarbių ir žinomų asmenų dalyvavimas kultūriniuose renginiuose. Lietuvos kultūrinių renginių marketingo ypatumai. Meno organizacijų ypatumai. Valstybės vaidmuo kultūrinių renginių marketinge. Išvados. Literatūra.


Organizuojant įvairius renginius jų sėkmė priklauso nuo to, kaip gerai marketingo specialistas supranta ir atsižvelgia į penkių „P“ elementų svarbą renginių marketinge. Tie penki „P“ elementai yra:

Informacija apie renginius patenka plačiai auditorijai. (L. H. Hoyle, 2003).

Pramoga. Kultūrinio renginio sėkmė priklauso nuo to, kokį pramogos laipsnį jis suteiks žiūrovui ar lankytojui. Žinoma žvaigždė gali duoti interviu arba reklamuoti renginį per radiją, gali skelbti apie pradėtus pardavinėti bilietus. Tai efektyvina pardavimus. Tačiau skirtingos ir naujos pramogos rūšys reikalauja daug didesnių marketingo ir viešųjų ryšių išlaidų. Pramoga neturėtų būti menkavertė. Renginio vertė priklauso nuo menininko, kuris turi stengtis padaryti kas įmanoma, o ne siekti bendrumo su publika žemiausiu lygiu.

Stewart, J. How to Climb the Media Ladder (žiūrėta 03-29)

Herman, R., Christine, D. (2004) Kultūros vadyba. Profesionalaus meno teorija ir praktika. Vilnius: Tyto alba. 41.69. 298. 299. 300.

Žalpys, E. (2004). Meno aritmetika. Kultūros vadyba Lietuvoje. Pirmoji knyga. Vilnius: Tyto alba. 21.

  • Marketingas Projektai
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (2975 žodžiai)
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Kultūros marketingo projektas
    10 - 5 balsai (-ų)
Kultūros marketingo projektas. (2015 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturos-marketingo-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:27