Kultūros paslaugų vartotojo elgseną lemiantys veiksniai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Kultūros ir šeimos įtaka vartotojui. Kultūros vartotojas. Išvados.


Šiandienos visuomenė vis dažniau yra įvardijama, kaip vartotojiška visuomenė. Žmonės kasdien suvartoja vis daugiau prekių ir paslaugų. Todėl įmonėms, įvairioms organizacijoms, tarp jų ir kultūrinėms organizacijoms, labai didelę reikšmę turi prekių ir paslaugų suvartojamų vartotojų elgseną lemiančių veiksnių nustatymas.

Šiame darbe bandoma apibrėžti veiksnius, darančius įtaką vartotojo elgsenai, suprasti, kas tai yra vartotojo elgsena, jo motyvai, suvokimas, patirtis, nuomonė. Bandoma nustatyti išorinius ir vidinius vartotojų elgsenos veiksnius, bei veiksnius, kurie turi didesnę įtaką vartotojui. Taip pat bandoma išsiaiškinti, kokie veiksniai daro įtaką kultūros paslaugų vartotojui, kaip kultūros paslaugų vartotoją – kultūros turistą veikia Europos kultūros sostinės vardo suteikimas miestams.

Šiuo darbu tikimasi pabrėžti vartotojo elgsenos tyrimo svarbą ne tik įmonei, tačiau taip pat ir kultūros organizacijoms.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2924 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 22 KB
  • Kultūros paslaugų vartotojo elgseną lemiantys veiksniai
    10 - 4 balsai (-ų)
Kultūros paslaugų vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. (2014 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kulturos-paslaugu-vartotojo-elgsena-lemiantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:13