Kūno ir vidinių būsenų įsisąmoninimo pratimas


Psichologijos aprašymas. Kūno ir vidinių būsenų įsisąmoninimo pratimas.


Nugara tiesi, neįtempta, rankos laisvai nuleistos delnais žemyn ant šlaunų, kojos sulenktos per kelius, pėdomis remiasi į grindis... Palengva užsimerkite... Kvėpuokite laisvai, savo ritmu... Sutelkite dėmesį į savo kvėpavimą, nekeiskite jo, tiesiog stebėkite, kaip įkvepiant oras paliečia jūsų nosies šnerves, gerklę, pripildo plaučius, kilsteli krūtinę, sujudina pilvą. Stebėkite iškvėpimą: pajuskite sruvenantį ir čia pat išsisklaidantį orą.

Dabar sutelksime dėmesį į atskiras kūno dalis. tuomet mintyse lyg šviesos spinduliu apšvieskite ją, kuo pilniau ją pajauskite.

Pajuskite savo viršugalvį. Mintyse suraskite jo centrą... Įsivaizduokite, kad gaivus spindulių pluoštas krinta iš viršaus , paliesdamas jūsų viršugalvį, pasklisdamas žemyn per visą kūną... gaivindamas... stiprindamas jį. (Pauzė).

Skirkite kelias minutes įspūdžių apmąstymui.

Užsimerkite ir kvėpuokite kaip užmiegant.

Atsimerkite ir stebėkite sulėtėjusį, lygų, ritmingą krūtinės kilnojimąsi.

Vėl užsimerkite, pagilinkite kvėpavimą skaičiuodami 1,2,3, kai įkvepiate ir 4,5,6,7, kai iškvepiate.

Likite užsimerkę, pagilinkite įkvėpimą skaičiuodami nuo 1 iki 5 ir iškvėpimą – iki 10.

Paskirkite 3-5 minutes tyliai savo potyrių analizei. Būtina pajusti kas ir kaip pasikeitė jūsų savijautoje po atlikto pratimo.

  • Psichologija Aprašymai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (778 žodžiai)
  • Psichologijos aprašymai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Kūno ir vidinių būsenų įsisąmoninimo pratimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Kūno ir vidinių būsenų įsisąmoninimo pratimas. (2015 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-ir-vidiniu-busenu-isisamoninimo-pratimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:18