Kūno įvaizdžio suvokimo ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimą ryšio tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Teorija apie skales. Kūno įvaizdžio ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimą tyrimas. Išvados ir įžvalgos rinkodaros sprendimams priimti. Literatūros sąrašas.


Labai didelę šiuolaikinės rinkos dalį sudaro madingi drabužiai. Žmonės nori ir siekia gražiai bei madingai atrodyti, gerai jaustis, netiesiogiai parodyti savo finansinę padėtį, vertybes. Mados supratimas bei tendencijos su laiku sparčiai kinta, tačiau daugelio žmonių noras būti madingu išlieka. Madingi drabužiai kinta ne tik priklausomai nuo laiko, bet ir nuo geografinės vietos (skirtumų galima įžvelgti ir tarp Rytų bei Vakarų Europos).

Nors labai daug žmonių siekia būti madingi, vis dėlto, ne visi žmonės laiko save madingais, ne visi noriai seka mados naujoves. Kai kuriems žmonėms madingi drabužiai nekelia jokių emocijų, t.y., jiems nėra svarbu turėti madingų drabužių, jie neseka mados naujovių, rengiasi pagal savo individualų stilių arba pritaiko aprangą savo finansinėms galimybėms. Kodėl vieni žmonės labiau įsitraukę į madingų drabužių vartojimą, o kiti mažiau? Įsitraukimas į madingų drabužių vartojimą gali priklausyti nuo keleto veiksnių, pavyzdžiui, polinkio į materializmą, amžiaus, lyties. Gamintojams bei marketingo specialistams svarbu žinoti, kokie žmonės labiau linkę pirkti madingus drabužius, kas lemia jų pasirinkimą. Žvelgiant į madingai apsirengusius žmones galima pastebėti, kad jie savimi pasitikintys, išvaizdūs. Taigi, galbūt didesnį poreikį pirkti madingus drabužius jaučia tie žmonės, kurie geriau vertina savo kūną, t.y., turi aukštesnį kūno įvaizdžio vertinimą.

Tikslas – išsiaiškinti, ar yra ryšys tarp asmens kūno įvaizdžio vertinimo ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimą.

Hipotezė – kuo aukštesnis žmogaus kūno įvaizdžio vertinimo lygis, tuo labiau jis yra įsitraukęs į madingų drabužių vartojimą.Uždaviniai:

išsiaiškinti, kas yra įsitraukimas į madingų drabužių vartojimą ir ką reiškia sąvoka kūno įvaizdis;

Sudaryti klausimyną, kuris leis nustatyti kūno įvaizdžio suvokimo lygį ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimo lygį.

Nustatyti ar egzistuoja ryšys tarp kūno įvaizdžio suvokimo ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimo.

Aptarti, kaip ryšio buvimas ar nebuvimas gali paveikti rinkodaros sprendimus.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1863 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 117 KB
  • Kūno įvaizdžio suvokimo ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimą ryšio tyrimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Kūno įvaizdžio suvokimo ir įsitraukimo į madingų drabužių vartojimą ryšio tyrimas. (2015 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-ivaizdzio-suvokimo-ir-isitraukimo-i-madingu-drabuziu-vartojima-rysio-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:19