Kūno kultūra ir švietimas


Kūno kultūros referatas. Įvadas. Apie „kūno kultūros“ terminą bei kitas sąvokas. Kūno kultūros funkcijos. Sportuojantys moksleiviai. Sporto organizacijos. Apie moksleivių fizinės kultūros tikslą. Šeimos vaidmuo vaikų fiziniam ugdymui. Moksleivių gyvensenos ypatumai. Moksleivių požiūris. Pedagogų požiūris. Tėvų požiūris. Kūno kultūros mokytojų skaičius. Ir jų profesinė veikla. Materialinė kūno kultūra. Ir sporto bazė. Pagrindiniai kūno kultūros posistemio. Rodikliai 1985 – 1994 metais (absoliučiais skaičiais). Sportuojančių Lietuvos sporto klubuose. Žmonių skaičius 1992 – 1996 metais. Labiausiai moksleiviams patinkančios. Kūno kultūros pamokos (procentais, % ). IX – XII kl. Moksleivių pageidavimai per kūno. Kultūros pamokas (procentais,% ). Moksleivius dominantys sveikos gyvensenos dalykai. (procentais, %). Klasės auklėtojų ir tėvų bendravimas su vaikais. Sveikos gyvensenos klausymais (procentais, %). Kūno kultūros mokytojų skaičius (%). Išvados.


1.Vaikų ugdymo ypatumai šeimoje, tėvų išsilavinimo ir jų socialinis statusas, materiali šeimos gerovė, pedagogų profesinė kvalifikacija ir kompetencija, kaip artimiausios socialinės aplinkos veiksniai, lemia moksleivių požiūrį į kūno kultūrą ir sportą.

2.Tyrimo duomenimis, tarp IX – XII klasės moksleivių pakankamai fiziškai aktyvių tėra tik 33,2% rajonų ir 37% miesto mokyklų mokinių. Labiausiai mokiniai fiziškai aktyvūs V –VII klasėse. Jų laisvalaikiu vis dažniau vyrauja pasyvios veiklos formos: televizijos laidų žiūrėjimas, muzikos klausymasis, susitikimai su draugais. Be to, su amžium didėja specialiosios ir parengiamosios grupės mokinių skaičius.

Kūno kultūra ir švietimas. (2014 m. Sausio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kultura-ir-svietimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:08