Kūno kultūros konspektas


Judrieji zaidimai sporto sventese. Teorines kuno kulturos pamokos. Teorine kuno kulturos pamoka. Kuno kulturos konspektai. Kuno kulturos pamokos konspektas. Sveikatos kulturos konspektai. Paskutine pamoka konspektas. Judrieji žaidimai kūno kultūros pamokoje. Fizinio aktyvumo pratybu planas konspektas. Kuno kulturos pamoku klasifikacija.

Kūno kultūros konspektas. Įvadas. Kūno kultūros pamoka. Kūno kultūros pamokos uždaviniai. Pamokų klasifikavimas. Pamokos struktūra. Užklasinė veikla. Sveikatos dienos. Išvykos į gamtą. Judriųjų žaidimų popietės. Sporto šventės. Sporto šventės programa. Sporto šventės nuostatai. Užmokyklinė veikla. Sporto būreliai. Sporto treniruotė. Išvados. Literatūra.


Kūno kultūra – svarbi asmens ir visuomenės bendrosios kultūros dalis, glaudžiai susijusi su kitomis kultūros sritimis, ypač su sveikatos stiprinimu ir sportu. Ji padeda siekti asmens fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, Stiprina įvairaus amžiaus žmonių sveikatą. Apimdama įvairias asmens fininio aktyvumo raiškos formas, kūno kultūra sudaro sąlygas asmeniui pažinti save ir ugdytis fizinę ir dvasinę ištvermę, individualumą, tikėjimą sėkme siekiant fizinės ir dvasinės sveikatos. Sėkminga šiuolaikinės kultūros sklaida neįmanoma be žinių apie sveiką gyvenseną, žmogaus organizmą ir veiksnius, laiduojančius jo darnų funkcionavimą taip pat jo veiklą pažeidžiančius veiksnius bei būdus ir priemones, padedančias atstatyti organizmo darną. Taip pat teorinės žinios, pateikiamos per kūno kultūros pamokas sudaro galimybę susipažinti su: atskirų fizinio aktyvumo formų, sporto šakų lavinamosiomis bei korekcinėmis galimybėmis, taisyklėmis, jų praktikavimui reikalingų gebėjimų ir įgūdžių lavinimo metodika; kūno kultūros ir sporto psichologijos pradmenimis; saugaus elgesio, padedančio išvengti traumų, taisyklėmis; tautinėmis fizinio aktyvumo, kūno kultūros ir sporto tradicijomis.

Kūno kultūra - bendrosios kultūros dalis, materialinė ir dvasinė žmonijos kūryba, artimai susijusi su visuomenės istorija , tos veiklos ir rezultatų vienovė, konkrečiai pasireiškianti žmogaus fizinių gebėjimų tobulėjimu.

Kūno kultūra atsiranda kūno socializacijos ir kultūrinimo vyksme. Apima specialias kūno kultūros ir sporto, anatomijos, pedagogikos, edukologijos, psichologijos, fiziologijos ir kitų mokslų žinias, sporto priemones, įrangą, pratybų, varžybų, buities ir asmens higieną, grūdinimąsi, sveiką gyvenseną ir elgesį. Kūno kultūra atveria galimybę patirti išlavinto, stipraus ir sveiko organizmo, kūno, jo judesių grožio keliamą džiaugsmą, kuriaužmokyklinė veikla kaip priemonė formuoti svarbiausia mokinių fizinio ugdymo forma – kūno kultūros pamoka. Čia glūdi kasdienio mankštinimosi ištakos: ugdytiniai mokomi mankštinimosi metodikų, reikalaujama fizinio pasirengimo rodiklių pažangos, skiriamos namų užduotys. Kūno kultūros pamoka grindžiama bendraisiais ir metodiniais fizinio ugdymo principais, kuriuos sukonkretina ir papildo tokie reikalavimai.

Pamokos poveikis turi būti visapusiškas, Pamoka turi stiprinti sveikatą, ugdyti fizines ir dvasines ypatybes, Asmenybę.

Mokymas, ugdymas turi vykti per visa pamoka - nuo pirmos iki paskutines minutes.

Kūno kultūros konspektas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:44