Kūno kultūros mokytojas


Kuno kulturos mokytojas darbas. Kūno kultūros mokytojo darbas. Kuno kulturos pedagogas. Kuno kulturos mokytojai. Kūno k. pamokos planas pradinėse klasėse. Kūno kultūros mokytojo pareigybė. Pradiniu klasiu kuno kulturos pamokos. Darbas kuno kulturos mokytojui. Pradiniu klasiu kuno kulturos pamoku planai. Kūno kultūra pradinėse klasėse.

Pedagogikos kursinis darbas. Kūno kultūros mokytojo vaidmuo mokykloje ir visuomenėje. Įvadas. Kūno kultūros mokytojo organizacinė veikla. Kūno kultūros mokytojo savybės. Organizacine veikla. Kūno kultūros mokytojo, kaip klasės vadovo, vaidmuo. Kūno kultūros mokytojo, kaip klases vadovo, darbo principai. Kūno kultūros mokytojo veiklos paskirtis. Kūno kultūros sąsajos su kitais bendrojo lavinimo dalykais. Kūno kultūros mokytojo veikla ir paskirtis. Mokykla. Šeima. Kūno kultūros pamokos pradinėse klasėse. Kūno kultūros mokytojo veiklos ypatumai. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Šiandien mūsų visuomenė ir mokykla labai keičiasi, ieškoma naujų kelių įgyvendinti vis spartėjančiai švietimo reformai, kurios pagrindinis tikslas - savarankiška, jau mokykloje save kūrybiškai atsiskleidžianti asmenybė. Todėl kiekvienam mokytojui keliami nauji ir vis didesni reikalavimai. Mūsų mokytojui būtina mokytis dirbti naujomis sąlygomis (dumčienė, 2002).

Svarbiausia kūno kultūros mokytojo paskirtis - atskleisti žmogaus prigimtyje glūdintį kūrybinį nusiteikimą. Šis tikslas nėra lengvai pasiekiamas, nes žmogaus prigimtis yra prieštaringa, joje glūdi ne tik gėrio, bet ir blogio pradmenys (dumčienė, 2002).

Kūno kultūros mokytojas turėtų padėti mokiniams pažinti save, įgyti bendravimo įgūdžių, plėtoti savo kūrybiškumą, priimti ir įtvirtinti save, kaip unikalią ir originalią asmenybę. Darbo su mokiniais metodai suteikia laisvę mokinių mintims, veiksmams, provokuoja įvairius, individualius atsakymus, moko gerbti draugų idėjas, skatina savarankišką požiūrį (dumčienė, 2002).

Greitai besikeičiančiame pasaulyje kinta ir požiūris į žmogaus kūną. Šiuolaikinis kūno įvaizdis – tai sveikas, sportiškai atrodantis kūnas ir jį palaikanti sveika gyvensena. Civilizuotoje nūdienos visuomenėje gyvenimas yra labai dinamiškas. Bet kuri darbinė veikla reikalauja daug ne tik proto pastangų, bet ir fizinės energijos, ištvermės, geros sveikatos. Visiems reikia suvokti, kad geros kūno fizinės kondicijos įgijimas ir jos palaikymas, tai yra rūpinimasis savo kūno išvaizda, maitinimosi, elgesio manieromis, yra labai svarbus ne tik visuomenei, bet ir kiekvienam žmogui asmeniškai. Kūno, kuris nuolat kinta, galių didinimui ar bent palaikynui su juo turi būti nuolat dirbama. Suvokiant kūną kaip nuolat besikeičiančią visumą, reikia įsisąmoninti, kad kūną galima keisti pagal savo skonį, pasirinktą įvaizdį (dumčienė, 2002).

Bendra Lietuvos žmonių problema – menkai suvokiama fizinio kapitalo (kūno forma, kondicija, sveikatos būklė, kalbos ir elgesio manieros) svarba (dumčienė, 2002).

Kūno kultūros mokytojas turi daug galimybių – ir tai yra jo pareiga visuomenei – išugdyti jaugdyti sveikos gyvensenos poreikį, asmenybės siekimą fiziškai tobuleti, gebėjimą prisiimti atsakomybę už savo poelgius ir pareigas, skatinti savarankiško mankštinimosi poreikį, stiprinti ir grūdinti ugdytinių organizmą, lavinti mąstymą, pojūčius, dėmesį, atmintį.

Kūno kultūros mokytojas. (2010 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-mokytojas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:50