Kūno kultūros motyvacijos ypatumai amžiaus ir lyties aspektais


Kuno kultura ikimokyklinukams. Ikimokyklinukų kūno kultūra. Motyvacija fizinio lavinimo pamokose. Kūno kultūros planai ikimokykliniame amžiuje. Kaip motyvuoti vaikus buti fiziskai aktyviems. Fizinis aktyvumas lyciu aspektu. Ikimokyklinuko kuno kultūra. Motyvacijos sportuoti tipai. Ikimokyklinukams kuno kulturos pamoka. Motyvacija, kūno kultūra, studentai.

Kūno kultūros referatas. Įvadas. Ikimokyklinis ir mokyklinis amžius. Jaunesnysis mokyklinis amžius. Paauglystės laikotarpis. Aktyvios fizinės veiklos skatinimas. Išvada. Literatūros sąrašas.


Fizinė veikla labai artima vaiko prigimčiai. Ja ne tik skatinamas poreikis judėti, teikiama žinių, įtvirtinami įgūdžiai, bet ir žadinamos teigiamos emocijos. Taigi, vaikai turi pakankamai bėgioti, žaisti, sportuoti, tačiau nepervargti. Nuo fizinio krūvio priklauso jų nuotaika, savijauta.

Turime siekti, kad nuo mažumės vaikai suprastų, jog fizinė veikla padeda augti sveikam, vikriam, gražiai nuaugusiam, taisyklingos laikysenos ir pan. Deja, pastebima, kad per pastarąjį dešimtmetį labai sumažėjęs daugelio vaikų fizinis aktyvumas ir pajėgumas, daugėja vaikų turinčių sveikatos problemų. Todėl reikia atkakliai siekti, kad vaikai būtų fiziškai aktyvūs, domėtųsi kūno kultūra ir sportu. Reikia išugdyti teigiamą vaikų požiūrį į fizinį aktyvumą.

Visi žinome, koks žalingas fizinio aktyvumo apribojimas vaikų organizmui. Taigi, jau darželiuose bandoma sudaryti visas įmanomas sąlygas vaikams kuo daugiau judėti. Mokykloje per savaitę yra vedamos net kelios fizinio lavinimo pamokos, tačiau to nepakanka. Pagrindinis joje mokymo tikslas yra skatinti vaikus pamėgti sportą, būti fiziškai aktyviems. Dalyvaudamas kūno kultūros pamokose vaikas susipažįsta su daugybe sporto veiklos formų, susidaro nuomonę apie sportą. Labai svarbu, kad nuomonė būtų pozityvi. Vaiko noras sportuoti labai priklauso nuo to, kokia atmosfera vyrauja aplink, per užsiėmimus. Per fizinio ugdymo pamokas turi vyrauti teigiamos emocijos, draugiška atmosfera . Visi vaikai , užsiimdami fizine veikla, turi jaustis saugiai ir patirti džiaugsmą. Pasitelkdamas aibę pratimų variantų ir žaidimus, mokytojas gali žadinti vaikų jausmus ir fantaziją. Be galo svarbu, kad mokytojas vestų tiesiogine ta žodzio prasme už rankos nepasitikinčių savimi vaikus. Kūno kultūros pamokose vaikai įgyja daug žinių apie mankštinimasi, grūdinimąsi, dienos režimą, sustiprėja fiziškai, suvokia kokią didelę įtaką kūno kultūra turi kiekvieno žmogaus gyvenime. Taigi, pedagogų uždavinys- palaikyti ir žadinti vaikų norą aktyviai fiziškai veikti. Fiziniai pratimai turi stiprinti vaikų sveikatą, skatinti normalų organizmo augimą ir vystymąsi, gerinti funkcinę organizmo būklę.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2012 m.
  • 7 puslapiai (1428 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 12 KB
  • Kūno kultūros motyvacijos ypatumai amžiaus ir lyties aspektais
    10 - 2 balsai (-ų)
Kūno kultūros motyvacijos ypatumai amžiaus ir lyties aspektais. (2012 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-motyvacijos-ypatumai-amziaus-ir-lyties-aspektais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:39