Kūno kultūros pamokos analizė (2)


Kūno kultūros analizė. Pamokos analizė. Pedagogo ir mokinių pasirengimas pamokai. II. Pamokos tipas ir uždaviniai. Pamokos struktūra. Mokymo turinys, jo charakteristika ir apimtis. Mokymo principai. Fizinio ugdymo(si) metodai, priemonės, jų taikymas ir naudojimas. Mokinių organizavimo būdai ir užduočių atlikimo tvarka. Pamokos glaudumas. Fizinis krūvis. Žinių ir gebėjimų vertinimas. Apibendrinimas (išvados.


Pedagogo metodinis pasirengimas. Mokytoja buvo pasirengusi pamokai, viską vykdė pagal pamokos planą, buvo pasiruošusi pamokai reikalingą inventorių, buvo pasiruošusi mokinių organizavimo būdus ir judėjimo veiksmų mokymą. Stengėsi įtraukti mokines į fizinę veiklą, vaizdžiai rodė kaip atlikti pratimus.

2. Mokinių pasirengimas. Pamokoje iš 21 mokinės mankštinosi 8. Jos buvo apsirengusios sportine apranga ir tinkama avalyne, mokinės nevėlavo į pamoką. Nedalyvavusios mokinės sėdėjo ant suoliuko, trukdė pamoką garsiai kalbėdamos, neklausė mokytojos pastabų. Įvadinėje pamokos dalyje, dalyvavusios merginos vangiai atliko pratimus, kai mokytoja nusisukdavo, mokinės pratimų neatlikinėdavo.

3. Mankštinimosi vietos parengimas. Salė švari, grindys neslidžios, apšvietimas ir ventiliacija atitiko reikalavimus, naudojamos tik pamokai reikalingos priemonės.

4. Higienos reikalavimai. Mokinės buvo su aprangomis, surištais plaukais, salės ventiliacija ir apšvietimas atitinkami.

5. Saugos taisyklių laikymasis. Nevisos mokinės pratimus atliko taisiklingai, spardė tinklinio kamuolį, ne visada klausė mokytojos.

Kūno kultūros pamokos analizė (2). (2015 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:02