Kūno kultūros pamokos analizė


Kūno kultūros analizė. Kūno kultūros pamokos analizė. Pamokos uždaviniai Kamuolio priėmimas ir perdavimas iš apačios porose (kontr. Pam. Inventorius Tinklinio kamuoliai, tinklas. Pamokos efektyvumą skatinantys veiksniai. Puikiai. Labai gerai. Gerai. Patenkinamai. Blogai. Pamokos efektyvumą. Slopinantys veiksniai.


Stiprioji pamokos pusė – Įvadinėje dalyje buvo atliekami tempimo pratimai sustojus eilėmis, vaikai noriai ir taisiklingai juos atliko.

Silpnoji pamokos pusė – Pagrindinėje ir baigiamojoje dalyje dirbo kita kūno kultūros mokytoja.

Apibendrinimas (Išvados): Įvadinė pamokos dalis buvo atlikta gerai, vedė viena iš studenčių. Pagrindinėje dalyje vaikai atsiskaitinėjo išmoktą techniką, jiems atsiskaitinėti padėjo kuno kultūros mokytoja dirbanti progimnazijoje, ta pati mokytoja ir užbaigė pamoką, studentės apart įvadinės dalies nieko daugiau nepadarė.

Kūno kultūros pamokos analizė. (2014 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:08